پایداری بسیجیان در عمل به تکلیف/ حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان حقیقت ملت ایران است

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با اشاره به استقامت و پایداری بسیجیان در عمل به تکلیف، گفت: حقیقیت ملت ایران همین کسانی هستند که یوم الله ۱۳ آبان در جای جای میهمن اسلامی در مراسم راهپیمایی حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی شاهرودی صبح امروز سه شنبه(۱۷ آبان) در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: احساس مسئولیت انسانی و الهی و بصیرت پایه اساسی تفکر بسیج است و این احساس مسئولیت از یک عنصر مومن و جهادی سرگذشت همین هایی است که امروز شما مشاهده می کنید.

 

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: آنچه که امروز دشمنان ما با این فتنه جدید رقم زدند علت اساسی آن را می توان در همین مشاهده کنیم که یک ملتی با رویکرد انقلابی و جهادی آمده است موانع پیشرفت را به برکت نخبگان این نظام یکی پس از دیگری کنار بزند و دشمن از این حرکت انقلابی نظام اسلامی نگران است.

 

وی با اشاره به احساس مسئولیت و تکلیف بسیجیان، ادامه داد: نکته بسیار مهم در عمل به تکلیف که اینجا عنصر بصیرت بسیجی خود را نشان می دهد استقامت و پایداری در عمل به تکلیف در شرایط سخت است.

 

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با تأکید بر اینکه برخی از فتنه ها را باید فرصت بدانیم چرا که منافقین را نابود می کند، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران موانع را کنار می زند و روز به روز در حال پیشرفت است و این ابتلا و امتحان ها نظام اسلامی را به امام امت های مستضعف در سراسر جهان تبدیل می کند و دشمن نسبت به آن احساس خطر کرده و از این نکته مهم می ترسد.

 

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حوادث اخیر جبهه حق و باطل را جداسازی می کند تا با غربال خالص‌ها شاهد طلوع عظمای ولایت باشیم و این نظام به نظم حضرت حجت(عج) متصل شود، تصریح کرد: این امتحان ها موجب تقویت نظام اسلامی می شود و این انقلاب درخت تنومندی است که در کوران حوادث و در تلاطم امواج سهمگین فتنه ها ۴۳ سال است که مسیرش را به درستی شناخته است و به برکت حضور هوشمندانه مردم و به رهبری امام جامعه اسلامی مسیر خود را تا رسیدن به قله های افتخار ادامه می دهد.

 

وی با اشاره به وظیفه و رسالت آحاد ملت ایران اسلامی در شرایط حساس کنونی، گفت: اولین رسالت ما باور به وجود دشمن است؛ عده ای هنوز دشمنی دشمن را باور ندارند و نمی دانند که ما در همه عرصه های علمی، سیاسی، اقتصادی دشمن داریم و علی رغم اینکه موانع رشد و توسعه ای که دشمن ایجاد کرده را می بینند.

 

حجت الاسلام محمدی شاهرودی بیان کرد: عدم غفلت از دشمن یکی دیگر از رسالت ها آحاد ملت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه غافل شدن از دشمن کافی است تا در همه عرصه ها ضربه بخوریم، افزود: صبر و استقامت در مسیر از دیگر وظایف ما است چرا که صبر فصل مشترک خصوصیات اصحاب سید الشهدا(ع) و منتظران واقعی امام زمان(عج) است.

 

وی با اشاره به ضرورت بصیرت در شرایط فتنه و حساس کنونی، گفت: برخی که در سایه امنیت جمهوری اسلامی ایران به مقام و شهرت رسیدند در همین مقطع کنونی اشتباه کردند اما چرا به این اشتباه اعتراف نمی کنند و از مسیر غلط که می دانند، برنمی گردند!

 

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با تأکید بر اینکه حقیقیت ملت ایران همین کسانی هستند که یوم الله ۱۳ آبان در جای جای میهمن اسلامی در مراسم راهپیمایی حضور پیدا کردند، افزود: عدم اعتماد به دشمن یکی دیگر از رسالت های ما است؛ برخی از مسئولان در مقاطعی کاری کردند تا اعتماد مردم به نظام ضربه بخورد در مقابل به دشمن اعتماد داشتند.

 

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شهادت بسیجیان مظلوم در حوادث اخیر برای تأمین امنیت مردم، گفت: وظیفه کنونی همه ما تبیین بیانات و فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری است.

 

وی تأکید کرد: اگر در جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و افتخاراتی داشتیم به برکت اطاعت از امام جامعه اسلامی و معارف ناب اسلامی است اما اگر در بخش هایی کامیاب نبودیم و ضعف و شکست داشتیم به خاطر عمل نکردن به اسلام و عدم اطاعت از دستورات امام جامعه اسلامی است.

 

حجت الاسلام محمدی شاهرودی به ولایتمداری شهید آرمان علی وردی اشاره کرد و افزود: باید به نصرت الهی باور داشته باشیم چون در حالی که همه تلاش دشمن با حربه دروغ و تحریف برای نابودی ملت ایران و نظام اسلامی است اما ۴۳ سال با نصرت الهی از بحران های سخت عبور کردیم.

 

 

 

کد خبر 1230313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha