آغاز ثبت نام جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» در آذربایجان غربی

علی دهقانی گفت: ثبت نام سی و چهارمین دوره جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» در آذربایجان غربی آغاز شده است.

«علی دهقانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: ثبت نام سی و چهارمین دوره جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» در آذربایجان غربی  در خصوص انتخاب کارگران نمونه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در استان تا اول آذر امسال ادامه دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی افزود: افراد علاقه مند و دارای شرایط ثبت نام می توانند با مراجعه به سامانه http://emtenan.mcls.gov.ir در این جشنواره ثبت نام کنند.

وی ، شناسایی و معرفی کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات  را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کگرد و ادامه داد: علاقمندان می توانند تا پایان ماه جاری در برای شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به برگزاری این جشنواره در ۲ مرحله استانی و ملی بیان کرد: اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسوولیت پذیری، نظم و انضباط، افزایش میزان تولید، افزایش بهره وری، بهبود کیفیت نسبت به نمونه های داخلی و خارجی از جمله شرایط ثبت نام در این طرح به شمار می رود.

دهقانی گفت: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج روح صداقت و همدلی در جامعه  کار و تلاش و ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی تاثیرگذار نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه کشور از اهداف برگزاری این جشنواره است

کد خبر 1230356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha