حرکات هنجارشکنانه‌ اخیر از بیرون و توسط دشمن طراحی شده است

حجت‌الاسلام بابایی با تاکید بر اینکه اصل نگرش در ایران، نگرش دینی و ارزشی است گفت: در اغتشاشات اخیر حجاب یک بهانه بود و حرکات هنجار شکنانه‌ از بیرون و توسط دشمن طراحی شده است.

حجت‌الاسلام «علی اکبر بابایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، ضمن اشاره به اغتشاشات اخیر و شعارهایی که در آشوب‌ها مطرح می‌شود اظهار داشت: این شعارها و حمایت‌هایی که سلطنت طلبان و سایر گروه‌های معاند و منافقان دارند به همراه فعالیت بنگاه‌های خبری و تیم‌های رسانه‌ای همه از یک نقشه بزرگ برای دشمنی با اسلام حکایت دارد.  

 

امام جمعه لوشان با بیان اینکه آشوبگران و حامیان آنان با طرح چنین شعارهایی درصدد ایجاد چالش و فرسایش در جامعه هستند عنوان کرد: فوت آن دختر خانم و شعاری که مطرح می‌شود، همه بهانه است و در واقع می‌توان گفت این نقشه و ترفند برای از بین بردن امنیت جامعه از قبل برنامه‌ریزی شده است.

 

بابایی تصریح کرد: تمام تصور اینها بر این است که اگر جامعه ایرانی را به سمت درگیری داخلی مشغول کنند، ایران از سیاست‌های خارج از مرزهای خود با هدف مقابله با استکبار جهانی دست می‌کشد. 

 

وی استفاده از احساسات نوجوانان و جوانان توسط معاندین و دشمنان قسم خورده اسلام را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: دشمن تلاش دارد با انجام این تحرکات مدتی ایران را مشغول خود کند تا کشور از رویکردهای برون مرزی خود فاصله بگیرد و در اینجا از حجاب به عنوان ابزار استفاده کرده است.

 

امام جمعه لوشان با تاکید بر اینکه حجاب و پوشش زنان در ایران قبل از اسلام هم محترم شمرده می‌شد اذعان کرد: حجاب مصونیتی برای زنان است و اگر یک زن ایرانی و غیرایرانی حجاب را حفظ می‌کند در واقع خود را از گزند بسیاری از مخاطرات و تهاجمات محفوظ داشته است. 

 

بابایی جفاکاری‌هایی که در اروپا و آمریکا علیه زنان انجام می‌گیرد را در تناقض با شعارهای حمایت از زنان توسط کشورهای غربی دانست و گفت: اینها قصد دارند نگاه فمنیستی را در جامعه ایران به وجود بیاورند تا ایران را از اهداف متعالی اسلامی و نشر ارزش‌ها دور کنند اما باید گفت که چنین ترفندهایی مانند گذشته بی‌نتیجه خواهد ماند.

 

وی ضمن اشاره به تحرکات دشمن در فضای مجازی برای همراه کردن زنان و دختران و پول‌های هنگفتی که برای اجرای نقشه‌های ضد ایرانی و اسلامی هزینه می‌شود ابراز داشت: همه افرادی که در جریانات اخیر دستگیر و بازداشت شده‌اند، اذعان کردند که یکی از دلایل مهم رفتارشان فضای مجازی و القائات دشمن در این عرصه بوده است.

 

امام جمعه لوشان اظهار داشت: اصل نگرش در ایران، نگرش دینی و ارزشی است و همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند؛ اکثریت نوجوانان، جوانان و مردم ما از درون نسبت به ارزش‌های اسلامی و دینی پایبند بوده و برای آن حرمت قائلند.

 

بابایی حجاب را یک معیار ارزشی برای زن خواند و با تاکید بر اینکه در جامعه غرب زن کمترین ارزش را داراست یادآور شد: حجاب یک بهانه است و برخی حرکات هنجار شکنانه‌ای که عده‌ای از جوانان در حال انجام آن هستند، توسط دشمن از بیرون کشور طراحی شده است.

 

وی ضمن ابراز تأسف از عملکرد ضعیف دستگاه‌های ذیربط برای عمل به منویات مقام معظم رهبری در باب عفاف و حجاب به ویژه در دولت گذشته ادامه داد: همه ما شاهد بودیم که در دو سال پایانی عمر دولت گذشته در خصوص عفاف و حجاب حرکت‌ها و رویکردهای انفعالی شکل گرفت و کسی در اینباره از خود وظیفه شناسی نشان نداد.

 

بابایی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر به طرز گسترده‌ای زنان را درگیر کردند به جایگاه زنان در دروان پهلوی اشاره و خاطرنشان کرد: در زمان طاغوت زن تنها یک ابزار برای شهوترانی بود و فرهنگ غرب در جامعه زنان ترویج می‌شد و قطعا نگاه اخیر سلطنت طلبان هم نگاهی خیرخواهانه برای جامعه نیست، بلکه درصدد برهم زدن نظم جامعه هستند. 

 

کد خبر 1230362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha