آخرین مهلت ارسال ایده به رویداد ملی «فرش آپ»۳۰ آبان ماه است

دیاری از برگزاری دومین رویداد ملی «فرش آپ» در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: علاقه مندان تا ۳۰ آبان می توانند ایده های خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

«منصور دیاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: دومین رویداد ملی «فرش آپ» به همت سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و با مشارکت شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان برگزار می شود.

 

رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: دومین رویداد ملی فرش‌آپ ۲۳ آذر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و ایده‌ها در دو بخش ایده‌های آزاد و ایده‌های چالش فناوری فرش ماشینی مورد ارزیابی قرار می گیرد و در اختتامیه این رویداد از صاحبان ایده های برتر تجلیل می‌شود.

 

دیاری ادامه داد: این رویداد در زمینه‌های چالش فناوری شامل آسیب‌های زیست‌محیطی صنعت فرش ماشینی به‌ویژه پساب‌های رنگرزی، دسترسی به اطلاعات بازار‌های هدف، دسترسی به اطلاعات بازار‌های هدف، کاربرد هوش مصنوعی در طراحی فرش، وابستگی صنعت فرش ماشینی به مواد اولیه و وابستگی صنعت فرش ماشینی به ماشین‌آلات و قطعات فرش ماشینی برگزار می‌شود.

 

رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان ادامه داد: فراخوان ایده پردازی این رویداد از مهرماه سال جاری آغاز شده و علاقه مندان تا ۳۰ آبان می توانند ایده های خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

 

دیاری درباره شیوه شرکت در دومین رویداد ملی فرش‌آپ گفت: داوطلبان می توانند با تکمیل فایل word با درج مشخصات صاحب ایده، اطلاعات ایده و ارسال آن به آدرس الکترونیکی info@mmchi.ir در این رویداد شرکت کنند.

 

رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اضافه کرد:  داوطلبان می‌توانند برای  کسب اطلاعات تکمیلی به درگاه سرای نوآوری فرش ماشینی به نشانی www.mmchi.ir مراجعه و یا با شماره‌ ۰۹۱۳۳۶۱۸۷۵۲ تماس بگیرند.

کد خبر 1230383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha