دشمنان با تبلیغات رسانه ای سعی در کمرنگ کردن عفاف و حجاب دارند

حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با قوی کردن ابزارهای تبلیغاتی رسانه ای خود و تاثیر بر افکار جوانان ما، سعی در سست و كمرنگ کردن ارزش هایی همچون عفاف و حجاب دارند.

حجت الاسلام «حسین فضیلتی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جنوب کرمان، با اشاره به این که حجاب مانع آزادی زنان نیست، گفت: بر خلاف برخی از نظریه های غربی، حجاب و عفاف نه تنها سدی در برابر آزادی زن نیست بلکه به عنوان یک ارزش و معیار اصیل می باشد که اسلام از آن برای بزرگ و با ارزش نشان دادن زن استفاده کرده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد تاکید کرد: زن به عنوان یک مربی دلسوز برای جامعه و نسل آینده، نقش مهمی در حفظ نسل و تامين پاکی نسل های آينده دارد.

 

وی با بیان این مطلب که اگر زن، خود را در پناه پوشش حفظ کند سعادت انسان های آينده را نیز پايه ريزی کرده است، ابراز کرد: بر خلاف عقاید برخی معاندین، دستورات دین مبین اسلام مانع آزادی های مشروع، رسيدن به مدارج علمی و فعاليت های اجتماعی زنان نیست.

 

حجت الاسلام فضیلتی نیا افزود: دین اسلام با رواج بی بند و باری در قالب بی حجابی و عدم حفظ عفت مخالف است زیرا نبود عفاف، سلامت روانی جامعه را به شدت به خطر می اندازد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد بیان کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با قوی کردن ابزارهای تبلیغاتی رسانه ای خود و تاثیر بر افکار جوانان ما، سعی در سست و كمرنگ کردن ارزش هایی همچون عفاف و حجاب دارند و امروز متاسفانه در برخی جوامع شاهد نفوذ دشمنان در سایه بی توجهی خانواده ها هستیم.

 

وی اظهار کرد: با توجه به تحقیقات گسترده، رعايت حجاب، نقش مستقیمی در سلامت و پاک نگه داشتن محيط جامعه از عوامل تحريک آميز حيوانی دارد که حفظ کانون گرم خانواده ها، کاهش آسیب ها و رفتارهای آسیب زا در جامعه از تاثیرات مهم آن به شمار می آید.

 

حجت الاسلام فضیلتی نیا خشکیده شدن بذر فساد در جامعه را نتیجه حجاب دانست و اضافه کرد: استاد شهید مرتضی مطهری می نویسد: "وقتی زن پوشیده و سنگین از خانه بیرون رود و جانب عفاف و پاكدامنی را رعایت كند افراد فاسد و مزاحم جرات نمی كنند متعرض آنها شوند".

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد تاکید کرد: با توجه به نقش مهم خانواده ها در تربیت صحیح فرزندان، والدین می بایست با آموزش و تربيت اسلامی در خانواده و همچنین الگو شدن خود برای فرزندان، زمینه رشد دینی آنها را فراهم کنند.

 

وی با اشاره به برخی از عوامل بی حجابی در جامعه، عنوان کرد: تبلیغات ماهواره ای، تغییر سبک زندگی اسلامی، گسترش مغازه هايی که لباس های مبتذل غربی را تهیه و توزیع می کنند، برخی از این عوامل هستند.

 

حجت الاسلام فضیلتی نیا در خاتمه، گفت: مسئولین مخصوصا متولیان فرهنگ از جمله آموزش و پرورش و نهادهای تعلیمی و تربیتی باید تمهیدات لازم اعم از فرهنگ‎سازی و نگاه تربیتی به مسئله حجاب را در دستور کار خویش قرار دهند.

کد خبر 1230582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha