حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ها بزرگترین رفراندام است

حجت الاسلام عرب انصاری گفت: برخی افراد کوتاه فکر و کج اندیش فکر می کنند که رفراندام فقط برگ انداختن در صندوق است، در حالی که حضور آزادانه مردم در خیابان ها و مراسم راهپیمایی ها بزرگترین رفراندوم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد مهدی عرب انصاری شامگاه (17 آبان) در جمع نمازگزاران مسجد امام هادی (علیه السلام) بیرجند با اشاره به اینکه تمدن غربی ها یک تمدن مادی و دنیایی است، اظهار داشت: در مقابل این نگاه و تمدن، نگاه معنوی، دینی و اعتقادی و وحیانی داریم که دنیا را ابزار و وسیله رسیدن به قرب الهی می داند.

 

معاون حقوقی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه استقلال حیات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و اصالت کشور را تضمین می کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب، استقلال و آزادی را بدست آورد وگرنه قبل از انقلاب که آمریکایی ها ما را تحقیر می کردند و به نوامیس مردم هتک حرمت می کردند.

 

حجت الاسلام عرب انصاری با اشاره به راهپیمایی باشکوه 13 آبان امسال در سراسر کشور، افزود: امسال مردم تهران باشکوه ترین راهپیمایی 13 آبان پس از انقلاب را رقم زدند.

 

وی با بیان اینکه یک ششم جمعیت تهران در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند، این در حالی است که در تهران آخر هفته بیشتر مردم به شهرها و روستاهای اطراف می روند، افزود: این چنین حضور مردمی آن هم در آخر هفته در تهران کم نظیر بود که نشان از یک رفراندم بزرگ مردمی در حمایت از نظام داشت.

 

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه در کشور سالانه چندین مورد رفراندام حضور برگزار می شود، گفت: برخی افراد کوتاه فکر و کج اندیش فکر می کنند که رفراندام فقط برگ انداختن در صندوق است، در حالی که حضور آزادانه مردم در خیابان ها در مراسم راهپیمایی ها است.

 

حجت الاسلام عرب انصاری با بیان اینکه امروز غربی ها و صهیونیست ها قدرت جمهوری اسلامی ایران را جدی گرفتند، اظهارداشت: سران رژیم صهیونسیتی این واقعیت را پذیرفتند که اسرائیل در 25 سال آینده نخواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه 50 درصد جمعیت دنیا با 36 درصد جمعیت جهان کشورهای شرقی هستند، افزود: متاسفانه دولت قبلی فقط به غرب دل بسته بود و این اشتباه بود.

 

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه قدرت اقتصادی ایران می تواند همه نقشه های دشمنان را از بین ببرد، گفت: دنیا طلبی غربی ها را سیر نمی کند، لذا آمریکا به هر کشوری که حضور پیدا کرد، معادن و ثروت های آنها را به یغما برد.

 

حجت الاسلام عرب انصاری با تاکید بر اینکه برخی ها به خاطر پول حاضرند برادر مسلمان خود را در اغتشاشات به آتش می کشند، ادامه داد: هیچ حفتی بالاتر از این نسیت که به خاطر چند دلار، برخی ها کشورشان را می فروشند.

 

وی با اشاره به اینکه ایران در حوزه بهداشت و درمان امروز بسیار قوی است، افزود: با تلاش دانشمندان جوان ایرانی، امروز چندین نوع واکسن کرونا در کشور تولید می شود که یک افتخار است.

 

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به دروغ پردازی دشمنان علیه نظام، گفت: باید حواسمان را به این دروغ پردازی ها جمع کرد.

 

حجت الاسلام عرب انصاری با اشاره به اینکه غربی ها قبل از انقلاب، آقای دنیا بودند و سیطره جهانی داشتند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هیمنه آمریکا را درهم شکسته است و بارها دست آمریکایی ها را بسته است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1230606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha