برپایی نمایشگاه «گفتمان خدمت» در مازندران

رستمی گفت: نمایشگاه «گفتمان خدمت» جهت معرفی دستآوردها و خدمات حوزه علمیه خواهران و برادران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی در ۴۴ غرفه از ۸ الی ۱۱ آذر بر پا می شود.

مهری رستمی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌ ضمن تشریح دستاوردهای حوزه علمیه خواهران اظهار کرد: نمایشگاه «گفتمان خدمت»، جهت معرفی دستآوردها و خدمات حوزه علمیه خواهران و برادران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی در 44 غرفه با همکاری حوزه علمیه خواهران و برادران، کمیته امداد و برخی نهاد های فرهنگی استان از 8 الی 11 آذر برگزار خواهد شد.


معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران ادامه داد: بررسی های حوادث اخیر و حمله به برخی ارزش ها، نشانگر آن است که جهاد تبین که رهبر معظم انقلاب به آن اشاه و تاکید کردند به درستی در جامعه صورت نگرفته و تبیین نشده است، لذا برگزاری این نمایشگاه فرصتی خوب برای تحقق این امر است.

 

رستمی افزود: این نمایشگاه با سه کمیته سخت افزاری که شامل امکانات سمعی و بصری و ... است؛ نرم افزاری که شامل محتوا با موضوعات جذاب و متنوع و خدمات روحانیت در ایام مختلف بخصوص کرونا است؛ و رسانه ای که حوزه علمیه خواهران آماده همکاری و فعالیت در تمامی این محور ها و غرفه ها است.


وی تاکید کرد: حوزه علمیه خواهران در طول سال با همکاری نهادهای مختلف، نمایشگاه های مختلف با موضوعات متنوع برگزار کرده است، امیدواریم در این نمایشگاه نیز بتوانیم رسالت، دستاورد و توانمندی های طلاب را به نحو احسن به نمایش بگذاریم.

کد خبر 1230694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha