بصیرت دینی و آگاهی مهم ترین عامل گذر از فتنه است

زارعی گفت: بصیرت دینی و آگاهی مردم ولایتمدار ایران اسلامی مهم ترین عامل برای گذر از فتنه ای است که دشمن برای کشور برنامه ریزی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، محمدشریف زارعی در نشست با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به ناآرامی های ماه های اخیر در سطح کشور، گفت: بصیرت دینی و آگاهی مردم ولایتمدار ایران اسلامی مهم ترین عامل برای گذر از فتنه ای است که دشمن برای کشور برنامه ریزی کرده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان کاشان افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه نشان دادند که همیشه بیدار و آگاه و آماده برای خنثی نمودن برنامه های خاص دشمن در کشور هستند.

 

زارعی در ادامه تصریح کرد: شهرستان کاشان از موقوفات بالایی برخودار است و این ریشه در دیانت مردمان متدین دارالمومنین کاشان دارد.

 

موقوفات کاشان با اصفهان برابری می کند

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان هم در این نشست بیان کرد: فرمانداری کاشان همکاری مطلوبی با اوقاف کاشان در راستای برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالی شویان داشت که جای سپاس و قدردانی دارد.

 

حجت الاسلام محمدحسین بلک با بیان اینکه شهرستان کاشان از منظر موقوفات با اصفهان برابر است و مردم می توانند از این موهبت بهره مند شوند، تاکید کرد: این مجموعه از ظرفیت خود به منظور همراهی با مردم با هدف راه اندازی بنگاه های اقتصادی در موقوفات استفاده می کند.

 

وی بیان داشت: راه اندازی پنل های خورشیدی در اماکن مذهبی تحت مدیریت اوقاف، ضمن صرفه جویی در مصرف برق و درآمد زایی، زمینه تشویق مردم برای استفاده از برق خورشیدی فراهم آمده و نمونه آن در روستای سن سن اجرا شده است.



در پایان این جلسه با اهدای یک جلد قرآن کریم و لوح سپاس با امضای سید مهدی خموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از دکتر محمدشریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان تقدیر شد.

کد خبر 1230719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha