ابتکار کانون فرهنگی هنری «رسول‌مهر(ص)» برای مطالعه کتاب‌های بلااستفاده

بچه‌های کانون فرهنگی‌هنری «رسول‌مهر(ص)» در اقدامی ابتکاری، با جمع‌آوری کتاب‌های بلااستفاده و عرضه آنها در حیاط مسجد رسول‌اکرم(ص)، فرصت استفاده عموم از آنها را فراهم کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین میرزامحمودی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد جامع رسول‌اکرم(ص) (واقع در تهران، خیابان ابوذر، میدان مقدم، خیابان شهسوار شمالی، کوچه محسن زرین) فعالیت های متنوعی برای دانش آموزان تدارک دیده است، اظهار کرد: یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ کلاس های متنوع در رشته های دینی، فرهنگی، ورزشی و هنری برگزار و در پایان هر فصل، جوایز نفیسی به دانش‌آموزان فعال در این کلاس ها اعطا می شود.

 

امام جماعت مسجد جامع رسول‌اکرم(ص) افزود: کانون فرهنگی هنری «رسول‌مهر(ص)» این مسجد نیز که در سال ۸۴ تاسیس شده، با همکاری پایگاه مقاومت بسیج «شهید محبی مرادی» در جذب دانش‌آموزان بسیار فعال است. 

 

وی افزود: ۳۰ خانواده محروم تحت پوشش مسجد جامع رسول اکرم (ص) هستند و با کمک اعضای بسیج و کانون فرهنگی هنری «رسول مهر(ص)» هر دو ماه یک بار بسته های ارزاق و هدایی نقدی میان آنان توزیع می شود.

 

میرزامحمودی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری رسول مهر(ص) در ابتکاری به صورت مستمر کتاب هایی را که مورد نیاز مردم نیست، جمع آوری و در میزی که در حیاط مسجد جامع رسول اکرم (ص) تعبیه شده، عرضه می کند تا مورد استفاده عموم قرار بگیرند.

 

وی خاطرنشان کرد: بچه های کانون و بسیج مسجد جامع رسول‌اکرم(ص) همچنین همه ساله در دو مناسبت روز دانش‌آموز و روز دانشجو به صورت ویژه مسابقات فرهنگی برگزار و از این طریق در جذب کودکان، نوجوانان و جوانان فعالانه عمل می کنند.

 

 

کد خبر 1230758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha