ارتش قریب به ۵۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است/می توانیم در مقابل هر تهدیدی بایستیم

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون قریب به ۵۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: این شهدا از دو قشر کارکنان وظیفه و پایور ارتش هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر سیاری در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا ستاد آجا با اشاره به این سخن از رهبر معظم انقلاب که زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: امیدواریم با بزرگداشت شهدا و قدردانی از خانواده شهدا بتوانیم حداقل خدمات و تجلیل را از خانواده شهدا داشته باشیم و آنها نیز بدانند که فراموش نمی شوند.

 

معاون هماهنگ کننده ستاد ارتش با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس در ستاد ارتش گفت:‌ ما به وجود خانواده شهدا، پیشکسوتان و جانبازان افتخار می کنیم و تلاش می کنیم با برگزاری مراسم هایی اینچنینی با گرامیداشت یاد و خاطره آنها، ادامه دهنده مسیرشان باشیم.

 

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون قریب به 50 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: این شهدا از دو قشر کارکنان وظیفه و پایور ارتش هستند که در عملیات های مختلف در طول هشت سال دفاع مقدس و همچنین ایام کرونا به شهادت رسیدند. ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول مبارزه با کرونا 25 شهید داشته است.

 

 

وی با اشاره به توانمندی های نیروهای مسلح به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر امروز این موضوع را مطرح می کنیم که می توانیم در مقابل هر تهدیدی بایستیم به راستی این آمادگی را داریم و این به دلیل تجربیاتی است از پیشکسوتان، جانبازان و شهدا آموخته ایم.

 

 

کد خبر 1230794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha