برگزاری چهاردهمین جشنواره «انار نادری» در شهر بادرود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز از برگزاری چهاردهمین جشنواره «انار نادری» در شهر بادرود از توابع این شهرستان خبر داد.

حسین یزدانمهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: جشنواره «انار نادری» با حضور علیرضا ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان و جمعی از مدیران استانی و محلی و گردشگران در شهر بادرود از توابع شهرستان نطنز برگزار شد.

 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز افزود: این جشنواره پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا، امسال با پیگیری های صورت گرفته، برای چهاردهمین سال فعالیت خود را از سر گرفته است.

 

یزدانمهر  ادامه داد: این رویداد گردشگری با هدف ترویج و توسعه گردشگری پایدار و معرفی محصولات این منطقه و همچنین معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نطنز از پنج شنبه ۱۲ آبان آغاز شده است و تا جمعه ۲۰  آبان ماه ادامه دارد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز افزود: افزون بر یک‌صد غرفه فروش و معرفی آثار هنرمندان صنایع‌دستی، معرفی و فروش محصولات باغی همچون انار نادر و همچنین معرفی و فروش پوشاک و غذاهای محلی در این جشنواره فعال و آماده خدمات‌رسانی به گردشگران علاقه‌مند است.

 

یزدانمهر خاطر نشان کرد: با توجه به وجود باغ‌های متعدد انار و همچنین وجود آثار تاریخی و مذهبی شناخته‌شده‌ای همچون آستان مقدس امام زادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد(ع)، این منطقه می‌تواند با تکیه‌بر ظرفیت‌های خود به‌عنوان بهشت کوچکی در محور گردشگری شمال استان اصفهان مقصد بسیار مناسبی برای گردشگران باشد.

کد خبر 1230810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha