مهرواره «راویان باغ بهشت» با هدف تکریم شعائر اهل بیت (ع) برگزار شده است

مشفقیان گفت: مهرواره «راویان باغ بهشت» با هدف تکریم شعائر اهل بیت (ع) و برای نخستین بار در کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مصطفی مشفقیان، امروز چهارشنبه (18 آبان) در مراسم مهرواره «راویان باغ بهشت» که به منظور تجلیل از بانوان پیشکسوت عرصه تبلیغ با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در تالار «حافظ» شیراز برگزارشد، گفت: این مهراوه  در سومین سالروز فرمان تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای ایجاد حلقه های میانی و استفاده حداکثری ظرفیت های مردمی به ویژه جوانان در حوزه تبلیغ برگزار شده است.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز ادامه داد: مهرواره «راویان باغ بهشت» برای نخستین در کشور در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار شده است و بانوان در عرصه تبلیغات جایگاه مهمی دارند که مورد توجه این مهرواره قرار داده شده است.

وی اضافه کرد: مهرواره «راویان باغ بهشت» با هدف تکریم شعائر اهل بیت (ع) در حرم سوم اهل بیت (ع) در شهر شیراز برگزار می شود و فرصتی برای تقدیر از بانوان عرصه تبلیغ به شمار می رود.

مشفقیان با تاکید بر اینکه این شهر هنوز عزادار زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و مجاوران ایشان است، عنوان کرد:  قلب همه ما از این حادثه به درد آمد و امیدواریم این شهدا نظری به محفل ما داشته باشند.

وی تصریح کرد: تبلیغ و هدایت در دین مبین اسلام مورد تاکید ویژه قرار دارد و افراد فعال این عرصه در هدایت نسل ها نقش موثری ایفا می کنند.

 

کد خبر 1230886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha