لزوم استقرار پزشک در شهر ماسوله

فکور با تاکید به لزوم استقرار پزشک در شهر ماسوله گفت: ضرورت دارد پزشک شبکه بهداشت و درمان به منظور ارائه خدمت به شهروندان و بیماران مستقر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «موسی فکور» امروز (پنج‌شنبه، 19 آبان) درجلسه کارگروه مدیریت بحران شهرستان فومن با قدردانی از اقدامات و تلاش های ادارات و دستگاه های اجرایی متولی امر بحران در شهرستان در راستای پیشگیری از وقوع حوادث، اظهار کرد: در بحث بحران، وقوع سیلاب ناشی از بارندگی در شهرستان همواره در فصل پاییز، موردی جدی است که ضرورت پیش بینی اقدامات لازم جهت کاهش احتمال وقوع حادثه را روشن می کند.

 

فرماندار فومن با اشاره به بحث آب گرفتگی افزود: شهرداری فومن از هم اکنون باید به فکر وقوع این حادثه باشد و پیش بینی لازم را به منظور جلوگیری از وقوع آن داشته باشد.

 

وی گفت: پاکسازی و نظارت بر مجاری ورود و خروج آب در سطح شهر، از بایسته هایی است که ضرورت دارد در دستور کار قرار بگیرد.

 

فکور با تاکید بر لزوم پاکسازی موانع حاشیه پل‌ها به ویژه درختانی که احتمال سقوط آن ها در آب وجود دارد، خواستار تدوین و ارائه برنامه عملیاتی به ویژه از سوی اداراتی نظیر راهداری و تعیین اولویت ها و شیوه ها و افراد مسئول رسیدگی به آن ها شد.

 

فرماندار فومن ضمن تاکید بر لزوم ورود فعالانه دهیاران روستاها به بحث مدیریت بحران و همکاری آن ها با متولیان شهرستان، خواستار آمادگی دهیاران درخصوص سوانح مربوط به وزش باد، سیل، رانش، برف و موارد دیگر شد.

 

وی با اشاره به امر ضروری شاخه زنی به ویژه از محدوده روستای سند تا میدان ورودی شهر به سمت راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: در موارد متعددی، شاخه ها به طور خطرناکی در لابه‌لای سیم های برق قرار گرفته اند و این امر باید رسیدگی شود.

 

فکور با تاکید به لزوم استقرار پزشک در شهر ماسوله خاطرنشان کرد: ضرورت دارد پزشک شبکه بهداشت و درمان به منظور ارائه خدمت به شهروندان و بیماران مستقر شود.

کد خبر 1231072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha