سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مرکزی

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز جمعه (۲۰ آبان) به منظور بازدید از طرح های فرهنگی و دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر دلیجان و محلات وارد استان مرکزی شهر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمد مهدی اسماعیلی، در ابتدای ورود به استان مرکزی وارد دلیجان شد و مورد استقبال استاندار استان مرکزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه دلیجان قرار گرفت و پس از حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدای با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کرد.

 

تاکید بر رسیدگی به فرهنگ جامعه درشورای فرهنگ عمومی

 

محمدمهدی اسماعیلی، در دیدار با امام جمعه دلیجان با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی و پرداختن به فرهنگ جامعه، گفت: شورای فرهنگ عمومی از مباحث مهم و جدی است و جلسات آن باید با جدیت دنبال شود.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بحمدالله در یکسال اخیر در ستاد شورای فرهنگ عمومی تحولات خوبی رخ داده است.

 

وی با اشاره به  اینکه برنامه کامل ستاد مهندسی فرهنگی کشور به‌عنوان بازوان اصلی شورای فرهنگ عمومی در سال آینده تنظیم و ارایه می شود، ادامه: با این برنامه ها می توان گام های موثر تری در این راستا برداریم.

 

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت خروج فرهنگسرای دلیجان از وضعیت کنونی بیان کرد: در این سفر علاوه بر بازدید از این مجموعه فرهنگی راهکارهایی با حضور مسئولان استانی ارایه خواهد شد.

 

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه حمایت از انجمن های فرهنگی و هنری نیز در دستور کار است، بیان کرد: این مهم از سوی مدیر کل ارشاد استان نیز پیگیری خواهد شد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از دیدار با امام جمعه در نشست با فعالان فرهنگی این شهرستان حضور یافت همچنین بازدید از طرح های نیمه تمام فرهنگی دلیجان از دیگر برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شهرستان است.

 

دکتر اسماعیلی در ادامه سفر یک روزه خود به استان مرکزی به شهر محلات سفر خواهد کرد و دیدار با اصحاب فرهنگ و رسانه و بازدید از طرح های فرهنگی این شهر از برنامه های ایشان است.

کد خبر 1231246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha