قدردانی امام جمعه رشت از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان/ ملت ایران قابل ستایش اند

آیت الله فلاحتی از مردم ایران و گیلان برای حضور آگاهانه و شجاعانه در مراسم ۱۳ آبان قدردانی کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار، دشمنان را ذلیل و خوار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله « رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 20 آبان ) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، اغتشاشات اخیر را مصداق جنگ ترکیبی علیه ایران دانست و گفت: پنج رسانه معاند بی بی سی فارسی، اینترنشنال، من و تو، رادیو فردا و صدای آمریکا در 47 هزار روز اخیر 38 هزار دروغ منتشر کرده اند.


نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: مردم ایران قابل ستایش اند و مسئولان اگر نمی توانند مردم ایران را تکریم مادی کنند تکریم معنوی کنند.


امام جمعه رشت گفت: ادارات کار مردم را بدون معطلی انجام دهند.


فلاحتی از مردم ایران و گیلان برای حضور آگاهانه و شجاعانه در مراسم 13 آبان قدردانی کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار، دل همراهان با جریان مقاومت و روح امام را شاد و دشمنان را ذلیل و خوار کرد.


وی تصریح کرد: در 43 سال اخیر هیچگاه 13 آبان اینقدر پرشور نبود.


نماینده ولی فقیه در رشت با گرامیداشت سالروز شهادت سردار تهرانی مقدم، گفت: قدرت موشکی ایران مدیون این شهید بزرگ است.


وی آزمایش موفقت آمیز ماهواره بر قائم 100 را افتخاری برای ایران دانست و افزود: دانش رسیدن به برد 12 هزار و 500 کیلومتر این ماهواره بر در اختیار کشورهای معدودی است.


فلاحتی خاطرنشان ساخت: جمهوری ایران اسلامی به دنبال تنش زدایی در منطقه است و در مقابل تنش زایی برخی کشورهای منطقه رویکرد منطقی در پیش گرفته است.


وی گفت: هدف آزمایش این ماهواره بر اعلام قدرت روز افزون ایران و اثبات این نکته که دشمنان ایران دیگر حرف گزینه روی میز را نزنند چون ایران توانمندی های بسیاری دارد.


امام جمعه رشت اعلام کرد: ایران در منطقه و جهان به دنبال موازنه قدرت و قواست.


وی از سفر پاپ فرانسیس به بحرین انتقاد کرد و گفت: مردم بحرین از حکومت بحرین ناراضی هستند.


فلاحتی، تخریب حسینیه ها و مساجد شیعیان و تعرض به عقاید شیعه در کتب درسی را بخشی از جنایات حاکمان بحرین برشمرد و گفت: این در حالی است که به یهودیان و هندوها اجازه ساخت معابد داده شده است.


نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: زندانی کردن شیعیان و عالمان شیعه از رفتارهای معمول در حکومت بحرین است.

کد خبر 1231261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha