دشمن با تمام و ایجاد یک جنگ ترکیبی در مقابل ایران قرار گرفته است

امین قمر: حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه دشمنان با یک جنگ ترکیبی و تمام عیار در مقابل ایران قرار گرفته‌اند گفت: شناخت جنگ ترکیبی دشمن و مقابله با آن توسط فعالان عرصه‌های مختلف ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی امروز جمعه (۲۰ آبان) در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع)، با بیان اینکه جایگاه آمریکا در عرضه بین‌المللی دیگر مانند گذشته نیست اظهار کرد: بر اساس تحقیقات کارشناسان بین الملل در خصوص تحولات کنونی، ایران را بازیگر تاثیرگذار عرصه بین الملل می‌دانند لذا دشمنی استکبار بیشتر شده است.

 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه ایران در عرصه هایی مانند انرژی، نظامی و فناوری پیشرفتهای زیادی داشته است افزود: نبرد فنی و علمی شدیدی بین ایران و غرب در جریان است به شکلی که ابهت غرب با اقتدار ایران شکسته شده است‌

 

وی با بیان اینکه ایران دکترین مقاومت در جهان را آغاز کرده است ادامه داد: با کمک نیروی هوافضای سپاه موفق به ساخت موشک های قاره پیمای میانبرد پنج هزار و ۵۰۰ کیلومتر تا ۱۲ هزارو ۵۰۰ کیلومتر شدیم که جایگاه ایران را در نظم نوین جهانی نشان می دهد.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه غرب برجام را عاملی برای فشار به ایران می‌داند اضافه کرد: یکی از عوامل اصلی اغتشاشات اخیر این است که آمریکا از مهار ایران عاجز مانده و به دنبال برهم زدن ارامش ایران از طریق داخلی هستند.

 

خطیب جمعه دزفول ضمن هشدار نسبت به نفوذی های دشمن خاطر نشان کرد: در همه جا نفوذی ها توطئه می کنند لذا ملت ایران باید بیدار باشد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان در عرصه های سیاسی، دیپلماسی، اقتصادی، مجازی، تکنولوژی، حقوق بشری، رسانه ای، دفاعی و نظامی تمام توان خود را به کار گرفته بیان کرد: جنگ ترکیبی و شناختی از سوی دشمنان علیه ایران به راه افتاده است و واقع در این جنگ نرم تمام دنیا در مقام جمهوری اسلامی ایستاده است.

 

حجت الاسلام قاضی دزفول به وقایع و اغتشاشات اخیر نیز اشاره کرد و یاد آور شد: این وقایع در فضای مجازی بزرگنمایی شده است در حالی که در واقع کار بسیار حقیر و ناچیز است و تفاوت‌ها بسیار زیاد است، سطح سواد رسانه ای جامعه باید ارتقا یابد و مردم تحت تاثیر حقه های فضای مجازی قرار نگیرند. 

 

کد خبر 1231319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha