اجرای ویژه برنامه «قرار دوازدهم» فرصتی برای خدمت هر چه بیشتر و بهتر به نیازمندان است

حجت الاسلام نصیرالاسلامی گفت: ویژه برنامه «قرار دوازدهم» فرصتی برای ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف و خدمت هر چه بیشتر و بهتر به نیازمندان است.

 

حجت‌الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: ویژه برنامه «قرار دوازدهم» که در دوازدهم هر ماه با محوریت بقاع متبرکه و موقوفات شاخص استان برگزار می شود فرصتی برای ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف و خدمت هر چه بیشتر و بهتر به نیازمندان می باشد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب ویژه برنامه «قرار دوازدهم» در آبان ماه، به ۱۵ دانش آموز روستای ماهور باشت طبق نیت واقف از محل موقوفه مرحوم کرمی شهرستان گچساران البسه مورد نیاز اهدا شد.

 

وی ادامه داد: با احیا موقوفات می توان در توسعه پایدار مناطق وقفی تاثیرگذار بوده و باعث گسترش اشتغال پایدار در این مناطق شد.

 

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در فتنه‌های گوناگون ثابت کرده‌اند که با بصیرت و شناخت کامل از توطئه دشمنان قسم خورده نظام، از انقلاب خود حمایت کرده و اجازه نمی‌دهند آسیبی به این کشور وارد شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با محکومیت حوادث اخیر از جمله حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام شهر شیراز، گفت : مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت با عنوان عزت، اقتدار و امنیت در شهر یاسوج به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع)  شهر یاسوج و سخنرانی سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح و با حضور آحاد جامعه برگزار شد.

 

وی افزود: دشمنی و بدخواهی استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی پایانی ندارد و این بصیرت و شناخت مردم و پشتیبانی آنان از نظام و ولایت فقیه است که می‌تواند تمامی این توطئه‌ها را خنثی کند.

 

حجت الاسلام نصیرالاسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه، گفت: از جمله ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و قرآنی که در طول سال در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود می‌توان به این عناوین اشاره کرد : برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در ایام نوروز - برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی - برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در ایام محرم و صفر - برگزاری سوگواره یاس نبوی در ایام فاطمیه-برگزاری طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان-برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله شهرستانی و استانی( به صورت سالیانه)-برگزاری طرح قرار دوازدهم-برگزاری طرح شمیم خدمت-برگزاری طرح مهر تحصیلی- ویژه برنامه های دهه ولایت-ویژه برنامه های دهه کرامت-ویژه برنامه های دهه وقف-برگزاری برنامه های مرتبط با اربعین حسینی-برگزاری ویژه برنامه های مختلف ملی و مذهبی به مناسبت های مختلف در طول سال-برپایی خیمه های معرفت به مناسبت های مختلف در طول سال-برگزاری محافل انس با قرآن کریم به مناسبت های مختلف در طول سال-برگزاری کلاس های سبک زندگی اسلامی-تهیه مستندهای مختلف تصویری جهت انتشار در فضای مجازی-برگزاری کلاس های طرح تربیت حافظان قرآن کریم - برگزاری غبارروبی بقاع متبرکه به صورت منظم در طول سال.

کد خبر 1231345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha