جام «دارت» ویژه نوجوانان عضو کانون «دوستان آسمانی» برگزار می شود

گواهیان از برگزاری جام «دارت» ویژه نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برنامه و فعالیت های متفاوتی از جمله برگزاری جام ها و مسابقات متنوع ورزشی ویژه گروه های مختلف سنی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: از فعالیت هایی که در این کانون فرهنگی هنری به آن پرداخته شده و با استقبال گرم و پرشور بچه های مسجد نیز مواجه می شود، برگزاری جام «دارت» است.

 

وی بیان کرد: این برنامه در گروه های سنی مختلف در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود و در جدیدترین برنامه قرار است جام «دارت» ویژه نوجوانان مسجدی عضو گروه «حضرت ابوذر» برگزار شود.

 

گواهیان اظهار کرد: پس از فراخوان در این گروه برای نام نویسی در جام دارت و ثبت نام بچه های مسجد، قرار است این جام با قرعه کشی و گروه بندی برگزار شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این رقابت ها به صورت تک نفره برگزار و شرکت کنندگان در این برنامه جذاب ورزشی در رقابت هایی صمیمانه به مصاف یکدیگر بروند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم گفت: همچنین پیش از برگزاری مسابقات نیز آموزش اولیه بازی «دارت» به شرکت کنندگان ارائه می شود.

 

وی در پایان بیان کرد: در پایان این رقابت ها نیز به برگزیدگان جام «دارت»، کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

 

کد خبر 1231386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha