بزرگداشت مفاخر استان در سه سطح بین المللی، ملی و استانی برگزار می شود

فاطمی با اشاره به اهمیت معرفی مفاخر استانی به جامعه گفت: پس از تشکیل بانک اطلاعاتی مفاخر استان، مراسم های بزرگداشت در سه سطح بین المللی، ملی و استانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در نشست انجمن آثارو  مفاخر استان یزد در محل دفتر امام جمعه یزد با بیان اینکه اصل تجلیل، تکریم و معرفی مفاخر کار ارزشمند فرهنگی و الگوساز و هویت ساز است، بیان کرد: کار در این حوزه دشوار است و اگر بدون مبنا به معرفی مفاخر بپردازیم، ممکن است جامعه پذیرش آن را نداشته باشد بنابراین انتخاب مفاخر باید مبنای علمی مستحکم داشته باشد.

 

مهران فاطمی عنوان کرد: در استان یزد چهره های شاخص و برجسته از گذشته های دور تاکنون وجود داشته که برخی از آنها نامدار و برخی از آنها گمنام هستند.

 

وی افزود: در علمای حال حاضر آیت الله محمدحسین فلاح زاده را با 150 تألیف داریم اما کمتر کسی ایشان را با این سطح علمی می شناسد اما برخی چهره ها به قدری معرفی شده و شاخص هستند که همه آنها را می شناسند.

 

فاطمی ادامه داد: به نظر می رسد باید کار برنامه ریزی شده، علمی و کاملی در زمینه معرفی چهره شاخص استان یزد انجام شود و تمامی ابعاد در این معرفی مدنظر قرار گیرد.

 

 

کد خبر 1231387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha