ضرورت توسعه کشاورزی جهرم با استفاده از فناوری های روز دنیا

شعبانی گفت:باید با استفاده از تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا کشاورزی را در شهرستان جهرم توسعه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شعبانی امروز (شنبه ۲۱ آبان) در نشست آغاز هفته فرهنگ جهرم با هدف بررسی فرصت‌ها و چالش‌های شهرستان جهرم که در سالن جلسات فرمانداری ویژه جهرم برگزار شد با اشاره به اینکه جهرم بیش از سه هزار سال قدمت دارد، اظهار داشت: آثار فرهنگی، علمی و معنوی در تاریخ ماندگار شود و باید به نسل امروزی انتقال یابد.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: جهرم در بسیاری از زمینه ها مانند کشاورزی، بهداشت و درمان، آموزش عالی، آموزش و پرورش و … دارای ظرفیت های عظیمی است که باید با بیان شیوا به کل کشور ارائه دهیم.

 

وی با بیان اینکه باید با استفاده از تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا کشاورزی را در شهرستان توسعه دهیم، ادامه داد: به عنوان مثال در حوزه کشاورزی، محصولات باغات شهرستان به کشورهای روسیه، آلمان، چین، حوزه خلیج فارس و… صادر شده که نه تنها باعث اشتغالزایی می شود بلکه زمینه توسعه اقتصادی و ارزآوری را فراهم می کند.

 

شعبانی با اشاره به اینکه مردم و شهروندان انتظار دارند که اتفاقات خوب و ملموسی را شاهد باشند و شهرستان روز به روز پیشرفت و توسعه پیدا کند، تاکید کرد: باید روح همدلی، وحدت و انسجام بیش از پیش در شهرستان حاکم شود، چراکه در سایه این هم افزایی ها و تعاملات می توان با کیفیت بیشتری به مردم خدمت کنیم.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم در پایان از دانشگاه ها خواست تا برای مسائل و مشکلات شهرستان راهکار پیشنهاد دهند و بیان داشت: مسیر پیشرفت و توسعه از دانشگاه ها می گذرد و باید در همه حوزه ها به نقش آفرینی موثر دانشگاه ها باور داشته باشیم.

کد خبر 1231462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha