احداث ساختمان موزه جهرم تأمین اعتبار شده است

رضایی کوچی با اشاره به اینکه منابع مالی ساخت موزه از سال گذشته تأمین شده است، گفت: منتظر تملیک زمین هستیم و از ادارات مرتبط درخواست دارم روند واگذاری زمین را تسریع بخشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدرضا رضایی کوچی امروز شنبه (۲۱ آبان) در نشست آغاز هفته فرهنگ جهرم که با هدف بررسی فرصت‌ها و چالش‌های این شهرستان برگزار شد، گفت: لازم است که کارگروه‌های مختلفی در مسایل مختلف شهرستان، به ویژه در خصوص جهرم‌شناسی داشته باشیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی افزود: موزه جهرم فرصتی مناسبی است برای معرفی جهرم که تلاش چندساله‌ مدیران آن موجب راه اندازی و فعالیت شد.

 

وی با بیان اینکه منابع مالی ساخت موزه از سال گذشته تأمین شده، گفت: منتظر تملیک زمین هستیم و از ادارات مرتبط درخواست دارم روند واگذاری زمین را تسریع بخشند.

 

رضایی ادامه داد: در بحث ارتقای جهرم باید نگاه‌های سیاسی را کنار بگذاریم، جهرم ظرفیت‌های زیاد و‌ گذشته درخشانی دارد و باید برای نسل آینده با افتخار بیان شود و هم سند چشم انداز آینده را ترسیم کنیم.

 

رییس کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: عمران شهری موضوع مهمی است و توقع داریم بحث المان، زیبایی، فضای سبز و آسفالت معابر در اولویت های کار قرار داده شود که متاسفانه هنوز برخی از معابر و کوچه‌های جهرم خاکی است.

 

وی در پایان تاکید کرد: دانشگاه‌های جهرم باید در همه موضوعات شهرستان‌ کمک کنند و همه توان علمی دانشگاه‌ها در خدمت ارتقای شهرستان باشد.

کد خبر 1231469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha