امدادرسانی هلال احمر خوزستان به بیش از ۹۰ نفر در ۴۸ ساعت گذشته

نجفی با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته به هشت حادثه جاده‌ای، شهری و عملیات امدادرسانی در آبگرفتگی منازل مسکونی پاسخ داده شد گفت: در این آب گرفتگی به ۹۰ نفر امدادرسانی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، امیرعباس نجفی با اشاره به بارندگی اخیر در استان اظهار کرد: در بخش صیدون شهرستان باغملک شاهد بارش شدید باران بوده و مناطق هپرو، میداود، قلعه سروستان، طلاور و بکانی متاثر از این بارش ها نیازمند امدادرسانی شدند که با پاسخگویی سریع امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان باغملک ارزیابی ها انجام و عملیات امدادرسانی صورت گرفت.

 

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در ۴۸ ساعت گذشته به هشت حادثه جاده‌ای، شهری و عملیات امدادرسانی در آبگرفتگی منازل مسکونی پاسخ داده شده است تصریح کرد: در این آب گرفتگی به ۹۰ نفر امدادرسانی شده و اقلام زیستی شامل پتو، موکت، کنسروجات، شکر و چادرهای اسکان بین این عزیزان توزیع شده است.

 

وی با اشاره به حوادث جاده ای در این بازه زمانی افزود: نجاتگران پایگاه‌های امدادی نیز در محورهای اندیکا _تاراز، هندیجان _ بوطاری، شوش _دانیال نبی، مسجدسلیمان_ سه راهی لالی، شادگان_ دارخوین و محور شوش اندیمشک به هفت مصدوم امدادرسانی و به مراکز درمانی انتقال داده‌اند.

 

نجفی در پایان با تقدیر از زحمات شبانه روزی نجاتگران تصریح کرد: هشت خودرو آمبولانس، ۱۳ تیم عملیاتی در حوادث ۴۸ ساعت گذشته مشغول امدادرسانی بوده اند.

 

کد خبر 1231502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha