احیای ۳۰ واحد تولیدی در نیمه نخست سال جاری در قزوین

شعبانی گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی نسبت به احیای ۳۰ واحد تولیدی اقدام شده که با احیای این واحدهای تولیدی زمینه اشتغال چهار هزار و ۲۲۳ نفر در این مجموعه ها فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حسین رجبی در حاشیه نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان که امروز شنبه (۲۱ آبان) در سالن جلسات دادگستری قزوین برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: سال جاری با عنوان سال تولید، اشتغال و دانش بنیان نامگذاری شده است و با توجه به این نامگذاری در راستای حمایت از واحدهای تولیدی اقداماتی صورت گرفته که یکی از اقدامات برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی است.

 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری ۵۵ جلسه ستاد اقتصادی مقاومتی در سطح استان قزوین برگزار شده که با تصمیم گیری های صورت گرفته در این ستاد نسبت به احیای ۳۰ واحد تولیدی اقدام شده که با احیای این واحدهای تولیدی زمینه اشتغال ۴ هزار و ۲۲۳ نفر در این مجموعه ها فراهم شده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین با رفع مشکلات سایر واحدهای تولیدی که مسائل آنها در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مطرح خواهد شد زمینه اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر هم فراهم می شود.

 

رجبی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه ۷۸ مصوبه در حمایت از واحدهای تولیدی استان داشتیم که امیدواریم با اقدامات مختلفی که در حال انجام است شاهد رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان باشیم و از مدیران هم می خواهیم در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی تلاش لازم را داشته باشند تا واحدی تعطیل نشود.

 

وی یادآور شد: یکی از اقدامات پیش رو هم راه اندازی سامانه ارتباط تصویری بی واسطه تولیدکنندگان استان با دادستانی است که به زودی این امر محقق می شود.

 

دادستان قزوین خاطر نشان کرد: در ۶ ماه سال جاری ۷۸ مصوبه برای حمایت از شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی داشته ایم و به زودی سامانه ارتباط تصویری بی واسطه تولیدکنندگان در استان و حتی خارج از کشور با دادستانی را راه اندازی خواهیم کرد.

 

کد خبر 1231544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha