طرح «نذر کتاب؛ بذر اندیشه و بینش» اجرا می شود

سعیدی گفت: همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی طرح «نذر کتاب؛ بذر اندیشه و بینش» با هدف جمع آوری نذورات نقدی جهت تجهیز کتابخانه‌های مناطق محروم آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزار شبستان از خراسان رضوی، حسین سعیدی امروز شنبه (21 آبان) درنشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی که در محل تالار شیخ طوسی بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار شد، به رونمایی طرح «نذر کتاب؛ بذر اندیشه و بینش» در هفته کتاب اشاره کرد و افزود: همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی طرح «نذر کتاب؛ بذر اندیشه و بینش» با هدف جمع آوری نذورات نقدی جهت تجهیز کتابخانه‌های مناطق محروم آغاز می شود.

 

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات به نشر بیان کرد: برگزاری 3 نشست نقد و بررسی آثار به نشر در فروشگاه مرکزی کتاب مشهد و جشن امضای کتاب در رواق کتاب حرم مطهر رضوی از جمله برنامه های این سازمان در هفته کتاب است.

 

وی با اشاره به اینکه هزار عنوان کتاب در سامانه خانه کتاب بارگذاری شده است، گفت: علاقه مندان به کتاب می توانند از امکان خرید غیر حضوری ۲۷ فروشگاه به نشر در سامانه خانه کتاب با تخفیف ۲۵ درصد و ارسال رایگان بهره مند شوند.

 

سعیدی خاطر نشان کرد: حضور 27 فروشگاه کتاب به نشر در مشهد، تهران، قم و گرگان و چند شهر دیگر در طرح خرید حضوری با تخفیف خانه کتاب از دیگر برنامه‌های موسسه به نشر در هفته جاری است که در همین راستا 30 هزار عنوان در این طرح شرکت داده شده است.

 

وی همچنین تقدیر از مشتریان وفادار در سامانه شبکه مخاطبان به نشر را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه هفته کتاب دانست و گفت: از دیگر برنامه‌های به نشر در این هفته حضور دانش‌آموزان در قالب اردو محور در فروشگاه‌های به نشر است که با همکاری شهرداری انجام می‌شود.

 

مدیر عامل سازمان چاپ و انتشارات به نشر استان قدس رضوی با بیان اینکه این مرکز در یازدهمین جشنواره کتاب دفاع مقدس قم با 27 عنوان اثر حضور خواهد داشت؛ افزود: در این هفته معرفی نویسندگان و کتاب‌های برتر به نشر در فضای مجازی و رسانه ها از دیگر برنامه های به نشر در هفته کتاب و کتاب خوانی می باشد.

کد خبر 1231602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha