فرهنگ ایثار و شهادت با فعالیت عرصه رسانه تبیین و رشد پیدا می کند

حسینی با اشاره به اهمیت تبیین و رشد فرهنگ ایثار و شهادت گفت: شهدای مدافع امنیت با درک به موقع از شرایط کشور، جان عزیز خود را در دست گرفتند و در صحنه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی مردانه ایستادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، سیدمحمد حسینی با حضور در منزل شهید سید روح الله عجمیان که شنبه ۲۱ آبان با همراهی استانداری البرز انجام شد گفت: انقلاب اسلامی ایران مرهون ایثارگری و شهادت مردانی چون سید روح الله عجمیان است. 

 

معاون رئیس جمهوری افزود: شهدای مدافع امنیت با درک به موقع از شرایط کشور، جان عزیز خود را در دست گرفتند و در صحنه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی مردانه ایستادگی کردند.

 

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی، همواره با توطئه دشمنان روبه رو است بیان کرد: ویژگی خاص و صمیمی خانواده شهید روح الله عجمیان نشان می دهد که تا چه اندازه فرزند عزیزشان تربیت یافته مکتب اسلامی است.

 

حسینی اظهار کرد: سبک زندگی و منش والای شهید روح الله عجمیان برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است و این مهم در حماسه آفرینی این شهید در جریان حمله نیروهای آشوبگر در آزادراه کرج قزوین به خوبی مشهود است. 

 

وی با اعلام اینکه  بنیاد شهید و نهادهای مربوطه باید در خدمت خانواده های معظم شهدا باشند، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در کشور زنده نگه داشته  شود و نام و یاد شهدا فراموش نشود.

 

معاون پارلمانی و حقوقی رییس جمهور توضیح داد: روشنگری رهبرمعظم انقلاب اسلامی همواره چراغ راه روشنی برای نیروهای مومن و انقلابی است؛ شهید روح الله عجمیان نیز از جمله نیروهای جوان مومن انقلابی آگاهی بود که به موقع در صحنه حضور یافت.

 

وی ادامه داد: استمرار راه شهداء و ایثارگران همچنین پاسداری از نظام اسلامی با هدف خدمت رسانی به مردم و گره گشایی از مشکلات و دغدغه های آنان از برنامه های فرهنگی پیش رو است

 

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: دولت مردمی سیزدهم به دنبال گذر از این وضعیت کنونی است تا بتواند خدمات مطلوب و بهتری را به مردم ارائه دهد. 

 

کد خبر 1231611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha