ناامن جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران هدف ضد انقلاب و معاندین

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه مدیران و مسئولان ضمن تقویت روحیه خدمت، نباید خود را معطل توطئه‌های دشمن کنند گفت: ناامن جلوه دادن کشور هدف اصلی ضد انقلاب و معاندین است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (شنبه، ۲۱ آبان) در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات شهید انصاری فرمانداری رودسر برگزار شد اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر ۱۶ کشور جهان کلیه دستگاههای اطلاعاتی و ظرفیت فضای مجازی خود را به کار گرفته و آن را در اختیار ضد انقلاب قرار دادند و این را علنا هم اعلام کردند. 

 

امام جمعه شهرستان رودسر عنوان کرد: طبق گفته رؤسای دانشگاهها ۹۲ درصد از کلاسهای درس برقرار است و این در حالی است که دشمن و ۱۶ کشور جهان برای کشاندن مردم به کف خیابان و تعطیلی دانشگاه‌ها هزینه‌های بسیار هنگفتی را متقبل شده است.

 

روحانی با بیان اینکه اطلاعات فراجا، سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند افزود: دستگیری‌ لیدرها و عناصر اصلی اغتشاشات کمتر از ۲۴ ساعت توسط سرویس‌های اطلاعاتی آن هم در این جنگ نابرابر، خود گواه بر صحت و درستی این مطلب دارد و واقعا ما هر چه قدر تشکر و قدردانی کنیم کم است.

 

وی درغگویی و رفتار کاملا متناقض غرب به سرکردگی آمریکا در امر آزادی و رعایت حقوق بشر را هم مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: زن در نزد فرهنگ غربی به مثابه یک کالا برای تبلیغ و شهوترانی است، اما اسلام عزیز به زن جایگاهی بسیار رفیع و ارزشمند بخشید و حتی مقامی که قرآن کریم برای زن قائل است در هیچ یک از ادیان الهی دیگر قابل مشاهده نیست.

 

امام جمعه شهرستان رودسر تحمیل جنگ هشت ساله و نابودی پنج استان کشور در این جنگ را توطئه دشمن برای از میان برداشتن انقلاب اسلامی خواند و اذعان کرد: تحریم‌های همه جانبه روی دیگری از توطئه دشمن علیه اسلام و انقلاب است زیرا فهمید نمی‌تواند موج ایجاد کند بنابراین به موج سواری روی آوردند.

 

روحانی با تاکید بر اینکه دشمن هرگز قدرت لازم برای ایجاد موج علیه انقلاب اسلامی را نداشته و ندارد یادآور شد: بحث آزادی و حجابی که دشمن راه انداخت تنها یک نمونه از موج سواری آنان بود که نظایر آن در سالهای گذشته هم رقم خورد اما مردم ایران اسلامی هرگز با آنان همراه نشدند. 

 

وی حضور گسترده مردم در مراسم‌های تشییع جنازه شهدای بسیجی سراسر کشور را یک رفراندوم علنی دانست و اظهار داشت: مردم بصیر ما وظیفه خود را به خوبی می‌دانند و مدیران و مسئولان ما باید محکم‌تر و قاطع‌تر از هر کس دیگری در صحنه حاضر باشند و برای دفاع از اسلام و انقلاب سینه سپر کنند. 

 

امام جمعه شهرستان رودسر عنوان کرد: ناامن جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اصل هدف ضد انقلاب و معاندین است اما همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند مدیران و مسئولان ما باید کار خود را انجام دهند و تنها به فکر خدمت باشند و خود را معطل چنین توطئه‌هایی نکنند. 

 

روحانی در ادامه اذعان کرد: قرار است با همت معاونت سیاسی فرمانداری شهرستان رودسر که دبیری ستاد اقامه نماز را برعهده دارند جلسه‌ای برگزار کنیم تا در آن جلسه وضعیت دستگاهها از حیث برگزاری نماز جماعت مورد سنجش و واکاوی قرار گیرد.

 

وی احترام و تکریم ارباب رجوع را به طور جد از کلیه مدیران و مسئولان درخواست نمود و بیان داشت: از ریاست اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان تقدیر و تشکر میکنیم که با تلاش‌های خود باعث شدند جایگاه رودسر از این حیث به مقام اول استان ارتقا پیدا کند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر در پایان خاطرنشان کرد: از مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودسر نیز تشکر میکنم زیرا با همت ایشان هیئت امنای حساب ۱۰۰ امام رحمت‌الله علیه فعال شد و شهرستان رودسر در استان گیلان به رتبه اول رسید.

کد خبر 1231622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha