کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در کانون فرهنگی هنری شهدای انجیرلو برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای انجیرلو گفت: کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور جمعی از بانوان روستا و اعضای این کانون در مسجد جامع روستا برگزار شد.

حمید صفری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور جمعی از بانوان روستا و اعضای این کانون در مسجد جامع روستا برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای انجیرلو تصریح کرد: بیان مسائل تربیتی، عارضه های اجتماعی از جمله طلاق و پدیده های نوظهور همچون استفاده از فضای مجازی و تبعیض های اجتماعی جزو سرفصل های این کارگاه بود.

 

وی اظهار داشت: حجت الاسلام نوروزی مدیر مسئول کانون فرهنگی یادگار امام (ره) سخنران این مراسم بود و اعضای کانون استقبال خوبی از این کارگاه داشتند.

 

صفری ادامه داد: طی سال های اخیر مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت بغرنج آسیب های اجتماعی به مسئولان هشدار داده اند و امروز نشان می دهد که آینده نگری معظم له بدون دلیل نبوده و باید در این زمینه روشنگری و «جهاد تبیین» صورت گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای انجیرلو اضافه کرد: آگاهی عمومی نسبت به مسائل و پدیده های که تهاجم فرهنگی در جامعه ایجاد کرده ضروری است و باید شهروندان نسبت به آسیب هایی که در این جنگ نرم متوجه آنها می شود را باید به خوبی بیان شود.

 

کد خبر 1231768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha