۵۰۰ قطعه زمین دویست متری آماده واگذاری به مشمولان قانون جوانی جمعیت شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تامین و واگذاری ۵۰۰ قطعه زمین دویست متری در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مشمولان این قانون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ قاسم قاسمی امروز یک شنبه (22 آبان) اعلام کرد: در بحث قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وظایفی را قانون برای اداره کل راه و شهرسازی استان تعیین کرده که شامل افرادی که دارای فرزند سوم و چهارم که بعد از تاریخ ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۰ به دنیا آمده است می باشد که این قانون اجرایی به تازگی تدوین و آماده شده و در این خصوص هم اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اقداماتی را در راستای تامین زمین و بحث واگذاری در تمامی شهرها  به فراخور تقاضاهایی که وجود دارد انجام داده که در همین راستا ۵۰۰ قطعه زمین دویست متری آماده واگذاری به مشمولان این قانون  است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی بیان کرد: این قطعات تفکیک شده و در همه شهرهایی که زمین موجود است تامین شده و کسانی که متقاضی هستند به محض اینکه درخواست اولیه خود را در اداره کل به ثبت برسانند و مشمول این قانون باشند، تامین زمین و واگذاری انجام خواهد شد.

 

قاسمی به بحث هزینه های ساخت این قطعات اشاره کرد و افزود: بحث هزینه های ساخت شامل هزینه های نظام مهندسی و پروانه است که با هماهنگی های صورت گرفته این قانون شامل ۵۰ درصد تخفیف برای مشمولان تعیین شده و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شهرداری شهرهای استان مراجعه کنند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد: در شهر بجنورد ۵۷۰ درخواست در این خصوص ثبت شده که ۷۰ درخواست مشمول قانون نبودند و ۵۰۰ درخواست کارهای ثبتی در حال انجام است.

 

 

 

کد خبر 1231770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha