پیشتازی در جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی اولویت مهم کانون مساجد باشد

قلندری گفت: تلاش برای فرهنگ سازی در بخش های مختلف و روی آوردن جوانان به مسائل فرهنگی و مورد نیاز جامعه یکی از برنامه های مهم کانون مساجد است که باید پیشتازی در جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی هم از اولویت های مهم کانون مساجد باشد.

عقیل قلندری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کانون های مساجد پایگاه مهمی برای حضور فعال جوانان و نوجوانان و فعالیت های مهم فرهنگی است که هر چه این برنامه ها مدون تر و با هدف گذاری بهتر و بیشتری انجام شود به آینده فرهنگی نسل جوان امیدوارتر خواهیم شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: جوان امروز نیازمند فکر و خوراک فرهنگی مناسب است و کانون مساجد پایگاه مهمی برای تزریق این خوراک به جامعه است و باید با برنامه ریزی و تزریق اعتبارات در این بخش جوانان را در برابر خطرات دشمن حفظ کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: برای مقابله با دشمن در بحث فرهنگی باید مجهز باشیم و تجهیز جوانان به فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی مهمترین مقابله با دشمن است.

 

قلندری گفت: تلاش برای فرهنگ سازی در بخش های مختلف و روی آوردن جوانان به مسائل فرهنگی و مورد نیاز جامعه یکی از برنامه های مهم کانون مساجد است که باید پیشتازی در جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی هم از اولویت های مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: کار فرهنگی در گرو تزریق اعتبارات و بودجه فرهنگی است و نمی شود شعار انجام کار فرهنگی داد؛ اما زیرساخت های آن را فراهم نکرد و لذا باید ضمن فراهم کردن زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای حوزه فرهنگی با تزریق اعتبارات کارهای مهم و مثمر ثمر انجام داد.

 

وی یادآور شد: باید بدانیم که اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند ورود جوانان به عرصه های فرهنگی و اجتماعی جامعه هستیم و باید شرایط حضور جوانان در برنامه های مختلف اجتماعی و فرهنگی فراهم شود و امور در کنار استفاده از تجارب بزرگسالان به جوانان سپرده شود.

کد خبر 1231797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha