آمادگی کامل برای تولید ریل مترو کل کشور را داریم

رخصتی با بیان اینکه در حال تکمیل سبد ریلی کشور هستیم، گفت: با توجه به ظرفیت‌های آماده‌ شده اکنون هیچ مشکلی در تولید ریل مورد نیاز خطوط مترو کشور از جمله کلان‌شهر مشهد را نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، ایرج رخصتی امروز یکشنبه (۲۲ آبان) در نشست انعقاد سند خرید و تأمین ریل ملی با ذوب آهن اصفهان که با حضور شهردار مشهد و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، بیان کرد: ذوب‌آهن اصفهان قدمتی بیش از 50 سال دارد و اولین تولیدکننده فولاد صنعتی در ایران است.

 

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه میزان تولید کارخانه جات ذوب‌آهن اصفهان در ابتدا 500 تن بود که در سال 62 به یک‌میلیون و 900 هزار تن افزایش پیدا کرد، افزود: برنامه تولید سه هزار تن فولاد و آهن‌آلات را در دستور کار داریم و یکی از موضوعات در حوزه زیرساخت‌های کشور توسعه صنعت ریلی است بنابراین ازسال 95 پیگیری برای تولید ریل را آغاز و اکنون ریل با بالاترین فناوری در کارخانه ذوب‌آهن اصفهان تولید می‌شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های آماده‌ شده اکنون هیچ مشکلی در تولید ریل موردنیاز خطوط مترو کشور از جمله کلان‌شهر مشهد را نداریم.

 

رخصتی ضمن اشاره به اینکه اکنون نیز در حال تکمیل سبد ریلی کشور هستیم ادامه داد: در کنار کشور به تولید ریل، سوزن ریل نیز یکی دیگر از نیازهای صنعت ریلی کشور است که در این حوزه نیز در فرآیند نهایی انعقاد قرارداد هستیم.

 

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان افزود: در مجموع روی کیفیت محصولات خود جدی هستیم و بر همین اساس محصولاتمان از جمله ریل مترو با رعایت استانداردهای جهانی تولید خواهد شد.

کد خبر 1231984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha