ترغیب سرمایه‌گذاران شایسته و تسهیل در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری

جهانی گفت: ترغیب سرمایه‌گذاران شایسته و تسهیل در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری از جمله اقدامات مهمی است که می‌توانیم برای رونق صنعت گردشگری استان گیلان انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، زهرا جهانی امروز (دوشنبه، ۲۳ آبان) در همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد اظهار داشت: این همایش در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری پیرامون برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، اقتصاد درون‌زا و مولد برگزار شده است. 

 

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان تصریح کرد: ایجاد فضایی برای معرفی فرصت‌ها و ویژگی‌های سرمایه‌گذاری شهرستانهای استان گیلان از اهداف مهم همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان گیلان است.

 

جهانی با بیان اینکه در این همایش و نمایشگاه سه روزه ۴۶ شهرداری و ۵۵ دستگاه اجرایی استان گیلان حضور دارند اضافه کرد: در سه روزی که نمایشگاه برپا می‌شود، نشست‌های تخصصی سرمایه‌گذاری را با حضور شهرداران، فرمانداران و سرمایه‌گذاران برگزار خواهیم کرد.

 

وی ترغیب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برای ورود به بخش گردشگری استان گیلان را از دیگر اهداف این همایش و نمایشگاه خواند و ابراز داشت: خوشبختانه دولت سیزدهم و رئیس جمهور به موضوع گردشگری توجه بسیار زیادی دارند و باید از این فرصت بهترین بهره را برای ارتقا صنعت گردشگری استان گیلان ببریم.

 

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان خاطرنشان کرد: ترغیب سرمایه‌گذاران شایسته و تسهیل در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری از جمله اقدامات مهمی است که می‌توانیم برای رونق صنعت گردشگری استان گیلان انجام دهیم.

 

لازم به ذکر است در این نمایشگاه که به مدت چهار روز است غرفه شهرداری‌ها  همراه با ظرفیت‌های گردشگری هر یک از شهرها و شهرستانهای استان گیلان برپا شده و پذیرای بازدیدکنندگان است.

همچنین در این نمایشگاه میز خدمتی نیز توسط دستگاههای اجرایی نظیر شرکت آب منطقه‌ای گیلان، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری برپا شده و پذیرای سرمایه‌گذاران علاقمند جهت ورود به بخش سرمایه‌گذاری و رفع موانع و مشکلات آنان خواهد بود.

 

کد خبر 1232302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha