لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت های ادارات برای گرامیداشت هفته بسیج

علیزاده خطاب به مدیران ادارات شهرستان بشرویه گفت: تمام ظرفیت شهرستان اعم از نیروی انسانی و تجهیزات به طور کامل در اختیار برنامه های هفته بسیج و فضاسازی محیطی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسن علیزاده عصر دوشنبه (۲۳ آبان) در جلسه برنامه ریزی هفته بسیج در شهرستان بشرویه عنوان داشت: در آستانه فرارسیدن هفته بسیج قرار داریم، نیرویی که در تامین امنیت کشور حضور فعالی دارد.

 

فرماندار بشرویه به سالروز تشکیل بسیج اشاره کرد و افزود: یکی از حیاتی ترین وظایف بسیج حفظ امنیت کشور و مردم است که در جنگ اخیر ترکیبی دشمن، بسیج در کنار نیروی انتظامی خوش درخشید.

 

وی همچنین با اشاره به اهمیت پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه اظهار کرد: در روايات نيز تعبيرهای گوناگونی در بيان اهمّيّت حمایت از ولايت فقیه آمده است و در روايتی امام صادق (ع) می فرمایند که آگـاه بـاشـيـد اگـر شـخـصـی شـبـش را بـا نـمـاز و روزش را بـا روزه سـپـری كـنـد و هـمـه مـال خـود را در راه خـدا صـدقـه دهـد و پيوسته به زيارت خانه خدا برود ولی عارف به ولايت ولیّ خدا نباشد تا از او پيروی كند و انجام اعمالش به راهنمايی او (و تحت حاكميّت او) باشد، چـنـيـن كـسـی حـقّ دريـافـت پـاداشـی از خـدا را نـدارد و از اهل ايمان به شمار نمی آيد.

 

فرماندار شهرستان بشرویه در ادامه گفت: در شرایط کنونی جامعه مدیر اگر نتواند از مقام ولایت فقیه دفاع کند شایستگی حضور در مسند خود را ندارد.

 

علیزاده خطاب به تمامی مدیران ادارات گفت: تمام ظرفیت شهرستان اعم از نیروی انسانی و تجهیزات به طور کامل در اختیار برنامه های هفته بسیج و فضاسازی محیطی خواهد بود.

 

سرهنگ حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه نیز با اشاره به برنامه های هفته بسیج در شهرستان گفت: هفته بسیج قرار است از رشادت های بسیجیان و‌ از خدماتی که بسیج برای جهان اسلام داشته یاد کنیم.

 

 

 

 

کد خبر 1232325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha