انقلاب اسلامی علیرغم همه کمبودها فضا را برای پیشرفت جوانان فراهم کرده است

سردار کوثری گفت: انقلاب اسلامی با وجود همه کمبودها و دشمنی ها فضا را برای جوانان و پیشرفت آن ها فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، سردار محمد اسماعیل کوثری شامگاه دوشنبه(۲۳آبان) در نشست بصیرتی تحلیل حوادث اخیر کشور در دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: آگاهی و مطالبه مردمی و زعامت امام خمینی (ره) عوامل مهم در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بود.

 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: این انقلاب با وجود همه کمبودها و دشمنی ها فضا را برای جوانان و پیشرفت آن ها فراهم کرده است.

 

سردار کوثری ادامه داد: این حکومت، حکومت برادری است و باید در چهارچوب قانون حرکت و مطالبه داشته باشیم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس اسلامی خاطر نشان کرد: امنیت مردم و کشور در اولویت تمام برنامه ها است. ما همه در یک کشتی نشسته ایم. همه باید تلاش کنیم کشتی انقلاب همیشه سالم و زنده باشد تا به اهداف بلند خود برسیم.

 

وی ادامه داد: بایستی کشور خودمان را براساس تفکر و فرهنگ خودمان جلو ببریم. حقیقت این است کشورهای بیگانه نمی خواهند ایران قوی داشته باشیم و مانع پبشرفت کشورمان می شوند.

 

علوم پزشکی کاشان؛ دومین دانشگاه کشور در برگزاری کرسی آزاد اندیشی

 

مسئول نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم در این نشست، گزارش مختصری از عملکرد نهاد در ایام اغتشاشات بیان کرد.

 

حجت الاسلام ابن علی، با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کاشان دومین دانشگاه کشور در برگزاری کرسی آزاد اندیشی در ایام اغتشاشات بوده است، اظهار داشت: این امر نشان از اهل گفت و گو بودن دانشجویان این دانشگاه دارد.

 

نمایندگان تشکل های انجمن اسلامی، بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی و هیات دانشجویی دانشگاه نیز در ادامه نشست، به بیان سوالات خود پرداختند و همچنین خواستار ادامه این نشست ها در دانشگاه شدند.

 

نشست بصیرتی تحلیل حوادث اخیر کشور به همت دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مسجد بقیه الله این دانشگاه برگزار شد.

کد خبر 1232460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha