وجود هزار مدرسه نیمه تمام در کشور/ سهم دولت در پروژه های مشارکتی پرداخت شود

قفلی با اشاره به وجود یک هزار مدرسه نیمه تمام در سطح کشور که خیرین سهم خود را پرداخت کردند اما دولت نتوانسته است این مدارس را تکمیل کند، گفت: مهمترین دغدغه خیرین پرداخت به موقع سهم دولت در پروژه‌های مشارکتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ناصر قفلی عصر امروز سه‌شنبه (۲۴ آبان) در آیین افتتاحیه جشنواره های استانی بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور که با حضور معاون وزیر و سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سالن قلم چی بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: خراسان جنوبی نمونه‌ای از مجامع خیرین مدرسه ساز است که همه یک دل هستند.

 

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به وجود یک هزار مدرسه نیمه تمام در سطح کشور که خیرین سهم خود را پرداخت کردند اما دولت نتوانست این مدارس را تکمیل کند، افزود: مهمترین دغدغه خیرین پرداخت به موقع سهم دولت در پروژه‌های مشارکتی است.

 

وی بر ضرورت اجرایی شدن لایحه فروش املاک مازاد آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: اجرایی شدن فروش املاک مازاد با حمایت دولت و استانداران راهکاری در زمینه تأمین و تخصیص به موقع اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه کاره آموزشی است.

 

قفلی بیان کرد: خیرین مدرسه ساز پای کار هستند اما باید دولت نیز سهم خود برای تکمیل به موقع پروژه های نیمه تمام آموزشی را پرداخت کند اما در شرایط فعلی به دلیل عدم تحقق سهم دولت بسیاری از مدارس نیمه تمام است که موجب دلسردی خیران می شود‌.

 

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به اینکه ۴۰ هزار خیر در سطح کشور وجود دارد، عنوان کرد: اگر دولت پای کار باشد می توانیم در سال آینده سهم خیرین را از چهار هزار میلیارد تومان به هشت هزار میلیارد تومان و تعداد خیران را به ۸۰ هزار نفر برسانیم.

 

 

 

 

کد خبر 1232627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha