چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال با ۴۰ تیم برگزار می شود

امینی با اشاره به اینکه جبهه انقلاب باید در راستای گفتمان سازش ناپذیری تولید محتوای قوی عرضه کند، گفت: چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ۱۴۰ نفر در قالب ۴۰ تیم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، عبدالله امینی در نشست خبری چهارمین رویداد ملی مرحله استانی تولید محتوای دیجیتال که سه شنبه در سالن جلسات شهدای بسیج شهرداری برگزار شد، گفت: چهارمین رویداد ملی مرحله استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج در رشته های انیمیشن، کمیک موشن، استاپ موشن، نرم افزار آندروید، بازی آندروید ۲۵ لغایت ۲۷ آبان ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود. 

 

مسئول فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) ابراز کرد: در جنگ محتوا دو جبهه برای اعمال خواسته از ظرفیت تولید محتوا استفاده و تلاش می کنند با محتواسازی طرف مقابل را وادار به پذیرش خواسته خود کنند و چون دشمن ظرفیت امپراتوری را در دست دارد جای شیاد و جلاد را تعییر می دهد.

 

وی با بیان به اینکه در تولید محتوا، طرف مقابل ورود جدی و زودتر داشته است، اظهار داشت: همه این مهم را دریافتیم که در حوزه انیمیشن سازی کشور متخاصم زودتر ورود پیدا کرده است و همچنین در حوزه بازی ها و اپلیکیشن ها برترین ها را تولید می کند.  

 

امینی با خاطر نشان کردن اینکه کودک و نوجوان مخاطب اصلی تولید محتوای غربی در لایه بازی و انیمیشین هستند که دشمن با استفاده از این ظرفیت آن ها را  در سیطره خودش قرار داده است، گفت: جبهه انقلاب اراده کرده در این میدان، حرفی برای گفتن داشته باشد؛ چرا که از استعداد نیروی انسانی بالایی برخوردار هستیم و توانایی رسیدن به نقطه اوج در جوانان ما وجود دارد. 

 

وی بیان کرد: در همین راستا باید گفتمان انقلاب که پرچم سومی را برافراشته به مخاطبین معرفی کنیم. مراد از پرچم سوم گفتمان سازش ناپذیری است. دو بعد سلطه گر و سلطه پذیر در جهان وجود دارد و ایران داعیه دار سلطه ناپذیری که نه ظلم می کند و نه ظلم می پذیرد است. 

 

مسئول فضای مجازی سپاه امام رضا با بیان اینکه باید در راستای عملی کردن این گفتمان محتوای مختلف در قالب بازی و انیمشن به سمع و نظر مخاطب برسانیم، افزود: دشمن عقب رفت و عدم پیشرفت ایران را نشان می دهد و در مقابل رسالت ما بیان درستی حقایق روز است و مادامی که پیشرفت ایران را در قالب تولید محتوای قوی به نسل جوان عرضه نکنیم باور پذیر نخواهد بود.  

 

وی ابراز کرد: علمدار شعار زن زندگی آزادی کسانی هستند که دستشان به خون ۱۷ هزار مرد و زنی که در مظلومیت به شهادت رسیدند آلوده است. دشمن خود را مدافع شعار می داند؛ درصورتی که هیچ گاه نه جایگاه زن را باور داشته و نه اجازه حیات و آزادی به زن ها داده است. 

 

امینی با خاطر نشان کردن اینکه پیشرفت در سایه اتکا به عنصر مردمی محقق می شود، افزود: در حوزه رویداد مردمی فراخوان ارسال برگزار و ۵۰ اثر با موضوع مشهد و پیشرفت های آن ارسال شده که به داوری گذاشته خواهد شد.

 

وی گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال با۱۴۰ شرکت کننده ۵شنبه و جمعه به مدت ۴۸ ساعت در  قالب ۴۰ تیم( ۲۲ تیم پویانمایی، ۸ تیم نرم‌افزار اپلیکیشن و ۱۰ تیم بازی سازی) که قابلیت حضور در مرحله استانی را داشتند به رقابت می پردازند. موضوعات رویداد توسط فرماندهی سپاه اعلام می شود و شرکت کنندگان به رقابت می پردازند. ۸ صبح شنبه تولیدات تحویل و تیم های برتر اعلام  می شوند.

 

مسئول فضای مجازی سپاه امام رضا اظهار کرد: از این ۱۴۰ نفر، ۵۰ دانش آموز، ۳۰ دانشجو و سایرین متخصصین این حرفه هستند. تیم های برتر در رویداد ملی که آذرماه در تهران برگزار خواهد شد دعوت می شوند‌ و اتفاق خوب این دوره حضور تیم های خوب داوری است. سال گذشته ۳۰ تیم و امسال ۴۰ تیم قویتر به رقابت می پردازند؛ بنابراین این رویداد به لحاظ کیفی و کمی رشد قابل توجهی داشته است.

کد خبر 1232631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha