استقبال از دانشگاه دافوس ارتش/موظف به حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور هستیم

امیر ولیوند با اشاره به کیفیت بالای آموزش در دانشگاه دافوس ارتش گفت: استقبال از دانشگاه ستاد و فرماندهی ارتش به قدری بالاست که از ما درخواست سهمیه مازاد برای افزایش ورود دانشجویان را دارند.

امیر ولیوند، فرمانده دانشگاه دافوس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با بیان اینکه دانشگاه ها وظیفه آموزش و پرورش نسل آینده را برعهده دارند و دانشگاه دافوس نیز این موضوع با جدیت پیگیری می کند، گفت: نسلی که قرار است ارتش و نیروهای مسلح را در آینده نه چندان دور اداره، مدیریت و فرماندهی کند در اینجا آموزش می بینند.

 

فرمانده دانشگاه دافوس ارتش با اشاره به اینکه آموزش ها در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برگزار می شود، اظهار داشت: منویات و خواسته های مقام معظم رهبری در این دانشگاه دنبال می شود. اقدامات آموزشی که سایر کشورها برای ارتش تدارک دیده اند نیز امروز در دانشگاه دافوس انجام می شود. در حال حاضر با کشورهای دوست و همسایه ارتباط داریم و دانشجویان 8 کشور در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 

وی با بیان اینکه استقبال از دانشگاه ستاد و فرماندهی ارتش به قدری بالاست که از ما درخواست سهمیه مازاد برای افزایش ورود دانشجویان را داشتند، گفت: این امر به دلیل کیفیت بالای تعلیم و تربیت در این دانشگاه است، ما اکنون تجربه هشت سال دفاع مقدس و تجارب میدانی در عرصه های مختلف را داریم که بسیار ارزنده است و می توانیم تمام تجارب خود را به آیین نامه و کتاب تبدیل کنیم که این موضوع انجام شده است و امروز می توانیم بگوییم که منویات رهبر انقلاب را می توانیم در اینجا محقق کنیم.

 

امیر ولیوند گفت: مردم مطمئن باشند که ما وظایف خود را بر اساس قانون اساسی انجام می دهیم که از جمله آنها حفظ تمامیت ارضی و استقلال است. ما مدافع استقلال و تمامیت ارضی کشور و مردم هستیم. ارتش متعلق به مردم است و در اینجا به دانشجویان به گونه ای آموزش داده می شود که این تعلق خاطر به مردم اثبات شود.

 

وی در مورد سطح کیفیت بالای آموزش ها در دانشگاه دافوس گفت: در گفت و گو با دانشجویان سایر کشورها می توانیم دیدگاه آنها را متوجه شویم و نگاه مثبت آنها به این دانشگاه را درک کنیم. قطعا کیفیت آموزش و پرورش در این دانشگاه بسیار مطلوب است که با تقاضای بالای دانشجویان برای ورود به این دانشگاه مواجه هستیم.

 

فرمانده دانشگاه دافوس در مورد رشته های دانشگاه دافوس تصریح کرد: چندین رشته کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه در حال تدریس است که رشته های دکتری عبارتند از مدیریت دفاعی، عملیات مشترک و مرکب، دکترای عالی جنگ، مدیریت بحران، مدیریت منابع انسانی، جغرافیای سیاسی، ژئوپولوتیک و ژئواستراتژیک که می تواند در انجام وظایف در آینده به ما کمک کنند.

 

وی در مورد ارتقای روح معنویت و شهادت طلبی در میان افسران آموزش دیده این دانشگاه گفت: این لباس که بر تن ما است لباس افتخار برای شهادت است یعنی هر کس این لباس را در هر درجه ای می پوشد بر این مبناست که به خاطر حفظ اعتقادات و آب و خاک بتواند وارد معرکه احتمالی شده و به فیض عظیم شهادت نایل شود.

 

 

 

کد خبر 1232750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha