علت اصلی دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی عزت و اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف است

سردار شاهوارپور، علت اصلی دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی را عزت و اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: دشمن با همه توان و برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده و پیچیده بر علیه ملت ایران به میدان آمده تا به مردم و کشور آسیب برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سردار حسن شاهوارپور در همایش روشنگری جهاد تبیین که با حضور سران عشایر و طوایف و مردم شادگان در سالن فرهنگسرای ملافاضل سکرانی این شهرسنان برگزار شد اظهار کرد: دشمن با همه توان و برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده و پیچیده بر علیه ملت ایران به میدان آمده تا به مردم و کشور آسیب برساند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی افزود: اینک دشمنان انقلاب و اسلام با فتنه‌‌انگیزی سعی در ضربه زدن به کشور را دارند.

 

وی علت اصلی دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی را عزت و اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف دانست و اضافه کرد: دشمن با تمام توان می‌خواهد مانع رسیدن کشور به اهداف مدنظر رهبر معظم انقلاب شود اما با بصیرت و هوشیاری مردم انقلابی همچون گذشته توطئه‌های آنها شکست خواهد خورد.

 

سردار شاهوارپور با بیان اینکه مردم ایران اسلامی پای نظام و انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند تصریح کرد: امروز مردم ثابت کردند پای نظام و انقلاب هستند و به طور قطع با پیروی از ولی فقیه به زودی بر تمام مشکلات غلبه خواهیم کرد و فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران به خودشان بر خواهد گشت.

 

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان اجتماع امروز مردم شادگان در همایش جهاد تبیین را تجدید بیعت سران عشایر و مردم منطقه با مقام معظم رهبری دانست.

 

وی حضور مردم شادگان در این همایش را در راستای محکومیت توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: امروز مردم شادگان مانند همه کشور در صحنه حضور دارند و با حضور خود اعلام کردند توطئه‌های دشمن خللی در اراده آنها در نگهبانی از انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

 

سردار شاهوارپور، مردم شادگان را شایسته خدمت دانست و یاد آور شد: با حضور این مردم دشمن حرفی برای گفتن ندارد، مردم امروز در کنار مسئولان با تجدید بیعت با مقام معظم رهبری پیام خاصی را به دشمنان دادند و دشمن باید بداند مردم آگاه ایران همواره حامی نظام اسلامی هستند.

 

کد خبر 1232803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha