مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز تمدید شد

موسوی زاده با اشاره به اهمیت جایگاه اصحاب رسانه در رشد و تعالی سواد رسانه گفت: مهلت ارسال آثار به هفتمین دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سید محمدرضا موسوی زاده با حضور در صدا و سیمای استان البرز که چهارشنبه ۲۵ آبان انجام شد نسبت به تشریح هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز اطلاع رسانی کرد. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز طی این برنامه افزود: با توجه به درخواست و نظر کمیته اجرایی هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر، مهلت زمانی ارسال آثار به این جشنواره تمدید می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور اصحاب رسانه در این دوره از جشنواره عنوان کرد: اصحاب رسانه با شرکت در این رقابت رسانه ای نسبت به ارزیابی آثار رسانه ای خود اقدام می کنند.

 

وی ادامه داد: هدف از برپایی این دوره از جشنواره، نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی است، به ویژه آن تولید محتوا با محوریت جشنواره، همچنین امکان فرصت برای نقش آفرینی بسیجیان رسانه ای دغدغه مند در خلق آثار مرتبط با چارچوب های معین است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه ای استان البرز خاطرنشان کرد: تربیت کادر خبری کارآمد، مومن و انقلابی، حساس ساختن مسئولان با رویکرد حل مسائل مرتبط با آسیب های اجتماعی، جریان سازی رسانه ای با رویکرد جهاد تبیین از جمله اهداف این جشنواره رسانه است. 

 

گفتنی است، عزیزانی که امکان بارگذاری اخبار در سامانه جشنواره ابوذر به دلایل فنی ندارند می توانند آثار خود را به شماره تماس 09373368871 ارسال نمایند.

کد خبر 1232823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha