لزوم توجه به فرهنگ ایران اسلامی/ مراقب شکارچیان  فضای مجازی باشید

منشوری با بیان اینکه امروز دشمنان در فضای مجازی شکارچی جوانان و نوجوان هستند گفت: با تولید محتوا جوانان را با این دروغگویان آشنا و به فرهنگ ایران اسلامی در این راستا توجه کنید.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، احمد رضا منشوری امروز ( چهارشنبه، ۲۵ آبان ) در چهارمین رویداد ملی تخصصی محتوا دیجیتال بسیج در گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد اظهار کرد: نگاه هدفمند بسیج نسبت حقایق فضای مجازی ستودنی است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فضای مجازی امروز جولانگاه دروغگویان و غرب گرایان شده است گفت: جوانان و نوجوانان را با فضای مجازی و اهداف شوم دشمنان آشنا کنید.

 

منشوری اذعان کرد: دوران ابتدایی و مهدکودک بهترین دورانی است که جوانان و نوجوانان را بایستی نسبت به توطئه های دشمنان و فضای مجازی آگاه کنید.

 

وی با بیان اینکه اهمیت و ارزش فضای مجازی به اندازه حیات انسانی است افزود: امروز جوانان به جای تحقیق در کتابخانه ها با مراجعه به فضای مجازی با جملات متضاد روبه رو می شوند و اذهان عمومی به واسطه ورود افکار ضد بشریت گمراه می شوند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه دشمنان امروز به عنوان شکارچی در این فضا جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده اند افزود: باید با فعالیت های گسترده از نفود دشمنان در فضای مجازی جلوگیری شود.

 

وی با تاکید بر لزوم خود اتکایی از نظر فکری در عرصه فضای مجازی گفت :باید باور کنیم که" ما می توانیم ".

 

منشوری با اشاره به اینکه باید سمت و سوی فضای مجازی مشخص شود تصریح کرد: شناسایی استعدادهای برتر جوانان در حوزه تولید محتوا، ارتقاء و رشد توانمندی های فنی و خلاقانه نیروهای مردمی در عرصه‌ی تولید محتوای بسیج از جمله اهدافی است که دنبال می شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه دغدغه ما بایستی فرهنگ باشد اظهار داشت: در این راستا در مبارزه با دشمنان و تحکیم و استحکام فرهنگ ایران اسلامی توجه خاصی به این مقوله مهم باید داشته باشیم.‌

کد خبر 1232844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha