۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان شمالی بستری شدند

طی ۲۴ ساعت گذشته با بستری ۲۱ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های خراسان شمالی، آمار مبتلایان به کرونا در استان به ۸۱ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ بر اساس تازه ترین آمار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی؛ با بستری ۲۱ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته هم اکنون ۸۱ بیمار دارای علائم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان خراسان شمالی بستری هستند و خوشبختانه فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشده است.

 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۱ نفر از آنها بستری شدند که بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۱۲۹ نفر رسید.

 

 

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۶۱۵ نفر رسید.

 

 

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۳۶۴ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

 

 

 

کد خبر 1232846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha