بسیج را درکارت بسیجی داشتن نمی بینیم|خدمت رسانی به مردم بهترین شیوه مقابله با استکبار

سردار مسلمی با بیان اینکه اخلاص ویژگی بسیجی است، گفت: بسیج را درکارت بسیجی داشتن نمی بینیم. افراد با هر پوشش و گرایش و دین و مسلکی باشند و بصیرت، اخلاص، عمل بهنگام و ولایتمداری را داشته باشند می توانند بسیجی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سیاوش مسلمی، امروز(‌۲۵آبان) در نشست خبری ویژه هفته بسیج،‌ ضمن گرامیداشت هفته بسیج، شعاراین هفته را «بسیج خدمتگزار ملت ایران» اعلام و اظهار کرد: به فرموده رهبری بسیج قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمنان انقلاب از قدرت نرم بسیج بیمناک هستند و سران استکبار به این قدرت معترف اند، افزود: امام راحل نیز فرمودند بسیج و تفکر بسیجی انقلاب اسلامی را بیمه می کند.

 

 

وی به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه بسیج لشکر مخلص خداست اشاره و بیان کرد: به واسطه عملکرد بسیج و ایثار و خلوص و شهادت طلبی بسیجیان فتن ههای دشمنان انقلاب خنثی شده است.

 

 

سردار مسلمی به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: اگر بسیج نبود امنیت عمومی جامعه به خطر می افتاد.

 

 

وی با اشاره به توفیقات بسیج در عرصه های فرهنگ، اقتصاد، دفاع و...، افزود: برخی از افراد متاسفانه بسیج بودن را به داشتن کارت عضویت و پرونده بسیجی  خلاصه می دانند اما ما افرادی که در راستای تفکر امامین انقلاب اسلامی گام برمی دارند را بسیجی می دانیم.

 

 

سردار به فعالیت های بسیج در عرصه های دانش آموزی و دانشجویی اشاره و بیان کرد: امام راحل در دوم آذر سال 68 فرمودند: بزرگترین ساده اندیشی این است که تصور کنیم جهانخواران از ما و اسلام عزیز دست برداشتند لحظه ای نباید از کید و مکر دشمنان غافل شد.

 

وی با اشاره به اقدامات بسیج در مهار کرونا و فلج اطفال، گفت: هرجا بسیج و ظرفیت عظیم مردم که تحت عنوان بسیجی در عرصه های مختلف ورود می کنند پیروزی ها وموفقیت های بیشماری کام ملت ایران اسلامی را شیرین کرده است.

 

 

سردار مسلمی با بیان اینکه برخی امروز به بهانه زدن کرامت زن و حجاب به دنبال فتنه افکنی هستند، بیان کرد: در طول تاریخ زنان ایران اسلامی نقش آفرین بوده و هستند و نمونه این نقش آفرینی ها را در دوران دفاع مقدس به شایستگی مشاهده کردیم.

 

 

وی ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج و با بیان اینکه امروز بزرگترین مقابله با استکبار خدمت رسانی به مردم است، افزود: خدمت رسانی، امیدآفرینی به وجود می آورد آنچه دشمن دنبال آن است ایجاد یاس و ناامیدی است که با خدمت به موقع و بهنگام به مردم این توطئه ها خنثی می شود.

 

 

سردار مسلمی از برگزاری ۵۷عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج خبر داد و یاد آورشد: ۱۱۰هزار برنامه در قالب این عناوین بر استان اجرایی خواهد شد.

 

 

وی از برگزاری اردوی راهیان نور، راهیان بهشت (زیارت اهل قبور) و اردوهای راهیان پیشرفت( بازدید از مراکز تولیدی) در هفته بسیج خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، کارگاه آموزشی و توجیهی رده های بسیج کارکنان ادارات، اردوی یاوران ولایت، نشست بصیرتی، برپایی نمایشگاه نسل سلیمانی، همایش یاد یاران، یادواره شهدای رسانه، تجمع دانشجویان، افتتاح رزمایش جهادگران فاطمی، عهدی با شهدا، تکریم خانواده های معظم شهدا، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، سخنرانی فرماندهان نواحی در خطبه های نمازجمعه، رزمایش سفیران مهر، اردوی های جهادی دامپزشکی و کشاورزی، توزیع بسته های معیشتی  و... از جمله برنامه های هفته بزرگداشت بسیج است.

 

 

کد خبر 1232908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha