ظرفیت فضای مجازی و تشکل‌های فرهنگی دینی برای اجرای جشنواره نماز فجر تا فجر استفاده شود

زارعی‌کوشا گفت: باید از ظرفیت ادارات، رسانه‌ها، فضای مجازی و تشکل‌های فرهنگی و دینی برای اجرای جشنواره نماز «فجر تا فجر» استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا چهارشنبه (۲۵ آبان‌) در جلسه شورای اقامه نماز کردستان با اشاره به برگزاری جشنواره نماز با عنوان فجر تا فجر اظهار کرد: باید از ظرفیت استان در مجموعه اداری برای اطلاع‌رسانی جشنواره علمی فرهنگی نماز با عنوان «فجر تا فجر» استفاده برد.

 

استاندار کردستان مشارکت تشکل‌های غیر دولتی فعال در عرصه فرهنگی و دینی، استفاده از ظرفیت مجازی و رسانه‌ها را اقدامی مهم در پیشبرد این جشنواره دانست و گفت: باید همه در راستای اقامه نماز تلاش کنیم.

 

زارعی‌کوشا اظهار کرد: زمان ارسال اثر به جشنواره نماز فجر تا فجر، ۲۰ آذر ماه ذکر شده که با توجه به استقبال بهتر است تا بهمن ماه  و درصورت امکان تا پایان سال تمدید شود.

 

وی افزود: برای اهدای جوایز باید در دو بخش دانش‌آموزی و غیر دانش‌آموزی تفاوت باشد و جوایز افرادی که در بخش فیلم کوتاه شرکت می‌کنند باید به گونه‌ای تامین شود که پاسخگوی هزینه‌ی این شرکت کنندگان باشد.

 

استاندار کردستان در خصوص تدوین نهایی سند راهبردی ستاد اقامه نماز استان اعلام کرد: این سند باید با  همکاری افراد صاحبنظر تدوین نهایی شود.

 

عبدالله رشیدپور معاون توسعه مدیریت و  منابع انسانی استانداری کردستان نیز در این جلسه گفت: از اعتبارات فرهنگی دستگاهها قرار است جوایز جشنواره نماز فجر تا فجر تعیین شود.

 

وی بیان کرد: دستورالعمل این جشنواره به تمام ادارات ارسال شده و باید همه ادارات در اجرای این جشنواره همکاری کنند.

 

معاون شهرداری سنندج با اشاره به انجام تبلیغات محیطی در سطح شهر در حوزه نماز و اجرای جشنواره فجر تا فجر اظهار کرد: تبلیغات محیطی در سطح شهر انجام شده و از طریق بیلبوردهای شهری تبلیغات لازم انجام شده است.

 

 

نجفی افزود: شهرداری همچنین اعطای جوایز برگزیدگان جشنواره فجر تا فجر را تقبل کرده و در صورت برآورد هزینه‌ها، جوایز  را آماده خواهد کرد.

کد خبر 1232935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha