جشنواره ملی کتابخوانی دفاع مقدس به کار خود پایان داد

آیین اختتامیه اولین دوره جشنواره ملی کتابخوانی دفاع مقدس با عنوان «در پناه نخل ها» در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، علی فرهمندپور عصر امروز چهارشنبه (۲۵ آبان) در آیین اختتامیه اولین دوره جشنواره ملی کتابخوانی دفاع مقدس که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به حماسه های تلخ و شیرین دزفول در ایام دفاع مقدس اظهار کرد: از حماسه ها و پایداری های مردم دزفول می توان کتاب های بسیاری نوشت و فیلم های بسیاری ساخت اما باز هم در مقابل عظمتی که وجود داشته کم است.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه اولین دوره جشنواره ملی کتابخوانی دفاع مقدس در خرداد ماه امسال برگزار شد تصریح کرد: ۱۴ هزار نفر از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند.

 

وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی در دزفول افزود: در هفته کتاب و کتابخوانی در برنامه ای که در تهران برگزار شد یک نفر از دزفول به عنوان کتابخوان برتر انتخاب شد همچنین در سطح استان یک مسئول کتابخانه و یک کتابخوانه از دزفول به عنوان برتر انتخاب شدند که این امر نشان دهنده جایگاه والای کتاب و کتابخوانی در دزفول است.

 

فرهمند پور خاطر نشان کرد: ما نیز در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

کد خبر 1232968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha