کارگاه آموزشی «فرزند پروری» ویژه مادران روستای چهار برج برگزار شد

نخستین کارگاه آموزشی «فرزند پروری» در روستای چهار برج اسفراین به همت اهالی مسجد و کانون امام جواد علیه السلام ویژه مادران این روستا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ شادی حسن پور، مدیر کانون فرهنگی و هنری امام جواد علیه السلام مسجد امام خمینی (ره) اسفراین با اعلام این خبر گفت: این کارگاه آموزشی برای نخستین بار و با هدف تربیت صحیح فرزندان به ویژه نوجوانان با موضوع محوری کنترل خشم برگزار شد.



وی اضافه کرد: نخستین جلسه این کارگاه  با حضور اعلایی از اساتید دانشگاه و روان درمان، به صورت هفتگی به مدت چهار جلسه ادامه خواهد داشت.



حسن پور،  نحوه ارتباط والدین و رفتار صحیح با فرزندان  با محویت کنترل خشم را از اهم موارد مطرح شده در نخستین جلسه این کارگاه آموزشی که در محل کتابخانه عمومی روستا برگزار شد، نام برد.



 وی همچنین از تلاش فعالان مسجدی  برای پیوند نوجوانان به مسجد در این روستا خبر داد و گفت: با توجه به شرایط حاضر و بروز شبهه های فراوان در دانش آموزان یک سری کلاس های آموزشی  با رویکرد جهاد تبیین و روشنگری با محور قراردادن مسجد برگزار شد.



وی در ادامه کلاس های آموزشی برگزار شده که هم اکنون نیز ادامه دارد را در قالب قصه گویی و کتابخوانی و بصیرت افزایی و گفتگو با نوجوانان اعلام کرد.

 

 

 

کد خبر 1232975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha