مسابقه کتابخوانی « برگی از کتاب جنگل» در مساجد گیلان برگزار می شود

حجت الاسلام حاجتی از برگزاری مسابقه کتابخوانی « برگی از کتاب جنگل» به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در استان خبرداد.

حجت الاسلام حاجتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف به منظور گرامیداشت هفته کتاب در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان اظهارکرد: در این راستا مسابقه کتابخوانی «برگی از کتاب جنگل» به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در استان برگزار می‌شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه این مسابقه به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت میرزاکوچک جنگلی برگزار می‌شود گفت: این مسابقه کتابخوانی برگرفته از کتاب « حماسه میرزاکوچک خان» نوشته « حمید گروگان» است.

 

وی آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۰ آبان اعلام کرد و افزود: علاقمندان برای دریافت متن و سوالات مسابقه به آدرس  https://cloud.fahma.org/index.php/s/ofdgibN8ZczXBFq مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه ۱۱ عنوان برنامه همزمان با هفته کتاب در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان اجرا می‌شود خاطرنشان ساخت: طرح پالایش کتاب از دیگر برنامه‌هاست که در قالب آن، کتاب‌های فرسوده کتابخانه های مساجد جمع آوری و کتاب‌های جدید ارائه می‌شود.

کد خبر 1233066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha