خون شهدای ایذه دامن دشمنان را خواهد گرفت

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه خون شهدای ایذه دامن دشمنان را خواهد گرفت گفت: قطعا به برکت خون‌های ریخته شهدا در طول تاریخ انقلاب این جنگ ترکیبی دشمن نیز با شکست روبه‌رو خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی ایذه که منجر به شهادت چند نفر از مردم بیگناه شد اظهار کرد: اتفاقات ایذه به دلیل عصبانیت دشمن از عدم همراهی مردم با اغتشاشگران است و با این اقدامات به دنبال انتقام از مردم هستند.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به حادثه آتش‌زدن حوزه علمیه در ایذه نیز افزود: این اقدام نیز نشان داد دشمن امنیت و دین مردم را هدف قرار داده است.

 

وی ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی ایذه تصریح کرد: از دیرباز مردم شهرهای مختلف خوزستان پیوند عمیقی با روحانیت داشته و امروز می‌بینیم دشمن همین موضوع را هدف حمله قرار داده است.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه ایران درگیر یک جنگ ترکیبی است اضافه کرد: دشمن در زمینه رسانه‌ای، امنیتی، اقتصادی، اعتقادی و دینی وارد جنگ با جمهوری اسلامی شدن لذا ضرورت دارد اما قطعا با مقاومت مردم این موضوع نیز خاتمه خواهد یافت اما مسئولان و مردم به این موضوع با دقت و هوشیاری نگاه کنند.

 

وی در ادامه ضمن تقدیر از نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیج در تامین امنیت عنوان کرد: این عزیزان شبانه روز در مقابل اغتشاشات ایستاده‌اند لذا با توجه به شهادت تعداد زیادی از هموطنان ضروری است تا نسبت به دستگیری و برخورد قاطع با عاملان این جنایت برخورد شود.

 

امام جمعه دزفول همچنین خاطر نشان کرد: قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی باید با اقتدار با برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم برخورد کنند.

 

وی همچنین با ضرورت شناخت دشمن نیز عنوان کرد: در حادثه ایذه آنچه رخ داد اقدام دشمن در گرفتن انتقام از مردم بود چرا که فراخوان‌های گسترده آنها برای ایجاد اغتشاش مورد قبول مردم قرار نگرفت.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به دست‌های پشت پرده این اغتشاشات نیز ابراز کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل ‌سعود از گردانندگان اصلی این حوادث هستند که با اقدامات کور سعی دارند تا از مردم انتقام بگیرند.

 

وی در خاتمه با بیان اینکه خون شهدای ایذه دامن دشمنان را خواهد گرفت یاد آور شد: قطعا به برکت خون‌های ریخته شهدا در طول تاریخ انقلاب این جنگ ترکیبی دشمن نیز با شکست روبه‌رو خواهد شد.

 

کد خبر 1233234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha