بصیرت مردم مانع خلل و ‌آسیب در کشور می شود

حجت الاسلام مدبر گفت: مردم بیدار هستند و دشمن نمی تواند کشور ما را دچار آن جنگی کند که در سوریه رخ داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر، امروز جمعه (27 آبان) در خطبه های نماز جمعه شهر جهرم گفت: به نسبت بسیاری از شهرهای دیگر شهر جهرم در مسئله اغتشاشات اخیر کمتر معضل و مشکل داشتند و آسیب ها جزئی بوده است.

 

امام جمعه جهرم افزود: این مهم به برکت آگاهی و بصیرت مردم فهیم، بصیر و انقلابی و درایت شبانه روزی نیروهای انتظامی و نظامی بوده است.

 

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای مسائل اخیر کشور، واژه جنگ ترکیبی به کار بردند یعنی این مسئله یک جنگ تمام عیار چند بعدی و مبهم علیه ملت است.

 

حجت الاسلام مدبر عنوان کرد: جنگ ترکیبی واژه جدیدی در ادبیات سیاسی کشور نیست و در قرآن کریم نیز آمده که دشمن به هر شکل ممکن و در هر بعدی از ابعاد به شما ضربه می زند.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم بیدار هستند و دشمن نمی تواند کشور ما را دچار آن جنگی کند که در سوریه رخ داد، تصریح کرد: دشمن دچار اشتباه راهبردی شده و به خیال خود ایران نیز سوریه است که بتوانند هر کاری بخواهند انجام

دهند.

 

امام جمعه جهرم ادامه داد: دشمن برای شهرهای مذهبی یک برنامه خاص و دراز مدت دارد و رهبری انقلاب (مدظله العالی) نیز بر این مسئله تاکید دارند.

 

وی عنوان کرد: گستردگی آسیب های اجتماعی در برخی شهرها نشان از تلاش دشمنان دارد و البته جا دارد مسئله اقامت اتباع بیگانه در شهرها تبیین و بازنگری شود.

کد خبر 1233303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha