بسیج رمز بقای انقلاب/ پیشرفت های کشور مدیون بسیج است

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت بسیج را رمز بقای انقلاب و نابودی دشمنان دانست و گفت: کشور پیشرفت های خود را مدیون بسیج می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 27 آبان ) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، با گرامیداشت آغاز هفته بسیج، گفت: کشور پیشرفت های خود را مدیون بسیج می داند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: ادامه راه انقلاب هم با فداکاری و جانفشانی بسیجیان محقق می شود.


امام جمعه رشت افزود: یکی از ضروری ترین تشکل ها، بسیج دانشجویی و بسیج طلاب است که با روشنگری از اسلام و انقلاب دفاع کنند.


وی خاطرنشان کرد: بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست و هسته های مقاومت به برکت انقلاب در نقاط مختلف دنیا تشکیل شده و با دشمنان اسلام مقابله می کنند.


فلاحتی گفت: بسیج رمز بقای انقلاب و نابودی دشمنان است و باید آمادگی لازم در حوزه های مختلف داشته باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: جنگ ترکیبی جنگی پیچیده است که دشمنان ایران استفاده کردند تا ما را از مسیر پیشرفت و ترقی دور کند.


نماینده ولی فقیه در گیلان اذعان داشت: جمهوری اسلامی که براساس مبانی اسلام و شیعه شکل گرفت برای دشمنان اسلام و آل سعود قابل تحمل نبود و به همین دلیل جنگ ترکیبی علیه ایران تدارک دیدند و اجرا کردند.


وی یادآور شد: جمهوری اسلامی امروز بینی قدرت های بزرگ را به خاک مالیده و از فعالیت های بچگانه اغتشاشگران نمی ترسد.


فلاحتی تصریح کرد: رافت و خودداری جمهوری اسلامی حدی دارد و فریب خوردگان و خانواده های آنها بدانند جمهوری اسلامی در وقت خود به سراغ یکایک آنها خواهد رفت.


وی گفت: هدف جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران مشغول کردن ایران از فعالیت های اقتصادی و سیاسی و تغییر حکومت و در نهایت سوریه سازی ایران است.


امام جمعه رشت ادامه داد: ایران حامی روسیه و چین دو رقیب سرسخت آمریکا در دنیاست و سوریه سازی ایران پروژه ای در راستای درگیر کردن روسیه با اوکراین و چین با تایوان است.


وی گفت: دشمنان اسلام در سوریه بعد از اغتشاشات داخلی، همه مردم عموم از سنی و شیعه و مسیحی و ایزدی را کشتند.


فلاحتی اعلام کرد: طرح ایجاد جنگ کوتاه مدت با کشتار مردم در هر جایی و در ادامه شعله ور کردن جنگ داخلی هدف جنگ ترکیبی کنونی علیه ایران است.


نماینده ولی فقیه در گیلان به سفر رئیس سازمان انرژی اتمی به گیلان  و رونمایی از دستگاه تصفیه کننده شیرابه اشاره و اظهار کرد: در گیلان دو مشکل بزرگ نبود بیمارستان جامع و محیط زیست دررحوزه سلامت عمومی داریم.

کد خبر 1233326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha