بروکراسی های اداری از مشکلات اصلی سرمایه گذاران بخش خصوصی است

محمدیاری با بیان اینکه بخش خصوصی می تواند در حوزه های گوناگون به ما کمک کند گفت: یکی از بزرگترین مشکلاتی که سرمایه گذاران بخش خصوصی با آن مواجه هستند بروکراسی های اداری، کاغذبازی و اخذ مجوزهای مختلف برای یک کاغذ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، حسن محمدیاری امروز (شنبه، ۲۸ آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان ماسال با اشاره به اینکه ماسال از پتانسیل بالایی برای ارتقا در حوزه های مختلف به ویژه حوزه گردشگری برخوردار است اظهار کرد: این موضوع می طلبد که از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش خصوصی می تواند در حوزه های گوناگون به ما کمک کند افزود: یکی از بزرگترین مشکلاتی که سرمایه گذاران بخش خصوصی با آن مواجه هستند بروکراسی های اداری، کاغذبازی و اخذ مجوزهای مختلف برای یک کاغذ است.

 

وی با بیان اینکه اگرچه قانون دست خیلی از مدیران را در کارها بسته است اما این مدیریت است که می تواند منشا اثر باشد گفت: یک مدیر موفق مدیری است که با حفظ قانون انعطاف را هم به خرج دهد و کارها را پیش ببرد.

 

محمدیاری با بیان اینکه قرار است طرح بازنگری قوانین مربوط به اراضی کشاورزی و منابع طبیعی در مجلس صورت بگیرد تصریح کرد: قوانین دست و پا گیر در این طرح تصحیح می شود تا از مشکلات مردم کاسته شود.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: علی رغم سرسبزی های موجود در منطقه بسیار محرومیت پشت آن نهفته است.

 

وی با اشاره به اغتشاشات پیش آمده در ماسال بیان کرد: یک سری معاند و یک سری هم فریب خورده هستند.

 

محمدیاری با بیان اینکه برخی از جوانان دچار هیجان و احساس شده اند اظهار کرد: قطعا حساب این جوانان با معاندان و کسانی که اسلحه به دست می گیرند، جدا است و تشخیص این امر با دستگاه قضایی و ضابطین است.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار می رود امنیت پایدار مستمر باشد تا شاهد اینگونه مواردی که شهر و نظام را دچار آسیب و زیان می‌کند، نباشیم.

 

وی گفت: همه ما در قبال تک تک شهروندان و نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا مسئولیت داریم.

کد خبر 1233511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha