«رسانه» مولفه اصلی در جنگ ترکیبی و شناختی است

زهرایی گفت: مولفه اصلی در جنگ ترکیبی و شناختی امروز، رسانه است به دلیل کرونا و به بهانه تحصیل تلفن های هوشمند در اختیار فرزندانمان قرار دادیم غافل از اینکه دشمن در حال بسترسازی است و در زمان مناسب در فضای حقیقی آزمایش کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، محمد زهرایی امروز شنبه (۲۸ آبان) در دومین رزمایش جهادگران فاطمی و همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دشمن امروز به ستون انقلاب که ولایت است حمله کرده است و در عین حال به اهل بیت (ع) و نمادهایش و در نهایت به مردم که قاعده این خیمه هستند، حمله می‌کند.

 

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: امروز دشمن از جنگ مستقیم خسته شده، چرا که در جبهه های مختلف گذشته، شکست را تجربه کرده و انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ سخت با ۶۰ کشور تا دندان مسلح هم به پیروزی رسید.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمن در ۲۰ سال گذشته با تهاجم فرهنگی سراغ نسل بعد از انقلاب رفت و بعد از آن هم با تحریم و فشار اقتصادی بر مردم و استفاده از بی تدبیری برخی از مسئولان به دنبال اهداف خود هستند که موفق نشدند.

 

زهرایی با اشاره به اینکه بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند، تصریح کرد: اغتشاشگران هرچقدر داعشی تر و با خشونت بیشتری رفتار کنند، روحیه، انگیزه، شتاب و نشاط بسیج برای خدمت به مردم بیشتر می شود بطوری که امروز ۱۴ هزار گروه جهادی از ۴۲ هزار گروه جهادی یعنی ۱۵۰ هزار نفر در ۲ هزار نقطه از کشور در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

 

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: انقلاب ما از مرگ باکی ندارد؛ این را از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آموختیم که فرمود «ما ملت امام حسینیم» ما پای کار امام حسین علیه السلام ایستاده و کوتاه نمی آییم.

 

 

 

کد خبر 1233552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha